zondag 24 maart 2013

Warme wolletjes

Zal ik het weer de schuld geven? 'Waarvan?' vraag je je waarschijnlijk af.
Eh... ik heb gisteren een voorraadje wol ingeslagen voor een nieuw project, terwijl ik nog 'ufo's' heb liggen (voor de niet-ingewijden; UnFinished Objects).

Blijkbaar komt het bij het Smitje in Eindhoven niet vaak voor dat iemand 40 bollen wol tegelijk inslaat. Hilariteit alom. Laat ze maar lachen, mijn creatieve brein tolt op volle toeren en ik ben gisteren meteen aan de slag gegaan om dat wat in mijn hoofd zit, te verwerken. Mag ik jullie voorstellen, de eerste aanzet voor een deken met Somalia squares, goedgekeurd door Guinness, de Ierse Terrier:




Zo, dat is eruit. Nu eerst braaf verder werken aan mijn ufo's.

Fijne zondag allemaal!

Groetjes,

Sandra






2 opmerkingen:

  1. Ik zou ook niet kunnen wachten om nieuwe wol uit te proberen.... je kan dat toch niet zomaar in de kast leggen?? Maar Guinness heeft gelijk hoor om ze goed te keuren... mooie kleuren en een heerlijk patroon..
    succes met jouw ufo's...

    tine

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.