maandag 15 april 2013

Walk in the park

Gisteren hebben we kunnen genieten van de eerste warme dag van het jaar en vandaag loop ik te snotteren. Pollenexplosie? Ik weet het niet, maar ik had wel een beetje last van zelfmedelijden, dus ik heb mezelf met hond en fototoestel buiten geschopt toen het zonnetje zich weer een beetje liet zien.

Het heeft me 1 foto opgeleverd die ik het waard vond om toe te voegen aan mijn 50 mm-collectie. Eigenlijk had ik gehoopt jullie een foto van een veldje blauwe bloemetjes te kunnen laten zien, maar ik vind hem niet scherp genoeg. Zal er vast alles mee te maken hebben dat Guinness perse achter de konijnen aan wilde met een paar windhonden :-)

12/52















Groetjes,

Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.