zondag 23 juni 2013

Te veel afleiding

De afgelopen dagen staan in het teken van studie; ik ben druk bezig met mijn eindopdracht voor de module projectmanagement. Gisteren heb ik heel wat werk kunnen verzetten en ik hoopte deze 'flow' vanochtend weer op te kunnen pakken. Maar... zo werkt het niet met flow. Flow heeft een eigen wil en komt en gaat niet op commando.

Dus ik werd afgeleid. Afgeleid door de aardbeien op steroïde die ik gisteren heb gekocht. Hoe leuk die dikke Schwarzenegger-aardbei op de foto zou staan met de citroen op m'n fruitschaal.

Ach, wat maakt het ook uit! Misschien dat de flow komt na een beetje spelen?
Dus ik heb de Schwarzegger-aardbei uit de koelkast gehaald en heb er een fotomodel van gemaakt. En vervolgens opgegeten. Arnold was lekker :-)

Is de aardbei zo groot of de citroen zo klein?

Zonder kroontje net een hart; 50 mm foto nr. 22































Groetjes,
Sandra

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/8662269/?claim=5tfb94t9dd3">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.