dinsdag 30 juli 2013

Kleertjes voor Finnegan

De laatste dagen ben ik druk bezig met Finnegan. Ik hoop hem één deze dagen aan jullie voor te kunnen stellen. Eén tipje van de sluier licht ik vast op; zijn kleertjes!














Ik moet zeggen dat het haken van deze ieniemienie kleren verrassend leuk is. Ik zie mezelf nog een hele garderobe voor Finnegan maken!












Ondanks het matige licht, heb ik vanavond toch nog een mooie 50 mm foto kunnen maken van wat bloemen in de achtertuin. Vraag me niet naar de naam van het plantje, want daar ben ik slecht in.
Maar hier is 50 mm foto 27 van dit jaar:




















Groetjes,
Sandra

2 opmerkingen:

  1. Die foto vind ik schitterend (had ik opFB ook al gezegd)maar ik vind hem zo mooi...

    enne...ben wel nieuwsgierig naar Finnegan ....?

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.