zondag 7 juli 2013

Oranje

Toen ik de foto's die ik gisterenavond en vandaag heb gemaakt, van mijn fototoestel af haalde, ontdekte ik een thema; oranje!

Van de mooie tuin van vrienden...














naar een detailfoto van een nieuwe brug (die ik tot 50 mm foto nummer 25 heb gebombardeerd)...














tot de worteltjes die ik in onze tuin tegenkwam bij het onkruid wieden...














Die laatste is wel een curieuze, want ik heb geen worteltjes gezaaid. Maar het blijkt dat in het vogelvoer dat we in de tuin hebben hangen wortelzaad verwerkt zit. Stoute knoeimussen- en mezen! :-)

Ik ga het mooie weer even vaarwel zeggen om naar de herenfinale Wimbledon te kijken. Ben benieuwd of Murray geschiedenis gaat schrijven...

Groetjes,
Sandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.