donderdag 22 augustus 2013

Een cadeautje voor Finnegan

Finnegan wil héééél graag met ons mee op vakantie, heeft hij ons laten weten. Hij heeft plechtig beloofd dat we ons niet voor hem hoeven schamen. Hmmm... ik weet niet hoe dat zit met schaamtegevoel bij ondeugende muisjes. Volgens mij hebben ze daar niet zo'n last van.

Misschien krijgen we spijt, maar hij mag mee! Maar dan heeft hij nog wel iets nodig.... Ik kon het zelf maken en heb het mooi ingepakt; een cadeautje voor Finnegan!














Veel heeft zo'n nieuwsgierige aap eh... muis niet nodig, dus hij kwam al snel aangelopen.




















Scheur - scheur - scheur...














Heeee... wat is dit! Finnegans oren gaan ervan overeind staan!




















Een rugzak! Om lekkers in te bewaren als we in de bergen gaan wandelen!
Jippieieieie!



















O.... Onze muis van weinig woorden gaat al weer weg. Hij mompelt iets van 'inpakken'?

Groetjes,
Sandra




14 opmerkingen:

  1. Wat zal hij er allemaal instoppen ? HIj gaat graag mee zo te zien. Gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een leuk rugzakje! Geen wonder dat hij er zo blij mee is! Veel plezier op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe cute! Ben heel benieuwd naar de avonturen! esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja nu heeft die alle redenen om mee op reis te gaan. We lezen zijn avonturen nog wel. Ben benieuwd.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig gemaakt en geschreven weer. Een hele fijne vakantie, ik ben zeer benieuwd naar de vakantie avonturen van Finnegan! Hij heeft er een fan bij hoor!! Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ik kom via via op je blog en wat een leuke Finnegan heb je gemaakt , ik ga zijn verhalen volgen hoor ;o)
    hartelijke groet en fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan me voorstellen dat hij blij is met die mooie en praktische rugzak! Ik ben benieuwd wat hij allemaal meeneemt. Een heel fijne vakantie voor jullie en voor Finnegan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe leuk :)
    Veel vakantieplezier Finnegan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk.. prachtige knuffel en supermooie foto's!!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oHHH HEEEEERLIJK,IK BEN BENIEUWD NAAR ZIJN VAKANTIE AVONTUREN TESAMEN MET JULLIE...SUPER SANDRA!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.