maandag 5 augustus 2013

Het huisje van Finnegan

Hee, wat wappert daar zo kleurrijk in de wind in de vroege ochtend? Even een kijkje nemen...

Een theepot?? 
Finnegan??

Ik heb het huisje van Finnegan gevonden! 
Hij heeft net zijn dekentje buiten gehangen, zodat hij vanavond een lekker fris bedje heeft. 


Wie had gedacht dat Finnegan in een theepot zou wonen?


Ik weet niet wat hij allemaal aan het doen is, maar hij is er maar druk mee en klautert steeds naar binnen en naar buiten...














Ik laat hem maar even. Ik weet nu waar hij woont. 
Tot de volgende keer Finnegan!


Groetjes,
Sandra


7 opmerkingen:

  1. Wat apart zo`n huisje hij is er zelf nog niet zo aan gewent denk ik . maar dat komt van zelf.
    ik vind het wel een heel mooi huisje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit hierboven was natuurlijk van joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk verhaaltje en wat schattig gemaakt, echt heeeel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooooooo leuk! Ik hoop dat Finnegan avonturen gaat beleven en ik word volger, of is het volgster?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.