zaterdag 3 augustus 2013

I proudly present: Finnegan!

Hier is hij dan; Finnegan. Finnegan is een avontuurlijke, ondeugende muis* met roots in Ierland.
Hij wil heel graag met ons op vakantie en zal straks regelmatig verslag uitbrengen.

Hij arriveerde vandaag met de verjaardagsballonnen van John (hij houdt wel van een beetje drama):




















De oplettende kijker ziet dat hij de kleertjes die ik eerder voor hem heb gemaakt, niet aan heeft. Helaas waren ze aan de grote kant. Bovendien stonden de kleuren hem niet aan. Tja...

Eenmaal in de tuin betrapte ik hem op het plukken van vergeet-mij-nietjes:















Zonder schroom stopte hij ze in zijn tasje en hij stapte zelfverzekerd door het perk naar zijn holletje.














Hmmm... ik heb het idee dat het een kleine lastpak zou kunnen zijn...

Fijn weekend allemaal!

Groetjes,
Sandra



*Naar een patroon van Carola Herbst



9 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd!ik wil ook nog eens ooit een soort van reis/verslag genootje maken voor mijn blog,deze is wel heel erg leuk!Mag ik eens vragen welk patroon je hebt gebruikt?Leuk blog overigens....ik ga je volgen


    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.t(kom bij mij ook eens een kijkje nemen zou ik zeggen ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Angeline! Gezellig! Ik volg jou al een tijdje met Bloglovin :-) Prachtig blog heb je. We hebben een beetje dezelfde hobby's. Ik heb het patroon van Carola Herbst (kooppatroon) gebruikt. X-Sandra

      Verwijderen
  2. Maar wel een lieve lastpak toch? Bem bemieuwd naar zijn avonturen...... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, maar wel ondeugend dat kun je zo al zien ,
    ben heel benieuwd waar hij zich allemaal gaat verstoppen.
    Ik zal hem heel goed in de gaten houden.


    gr Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere muis met deze kleren. Mooi gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal verliefd op Finnegan.
    Hij is geweldig. Maak je wel eens wat op bestelling?
    Zo ja, zou ik dat een Finnegan van je kunnen kopen?

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gonny,

      Wat leuk! Dankjewel! Finnegan grijnst van oor tot oor :-))
      Ik maak wel eens wat op bestelling, maar helaas geen Finnegan.
      Ik ben héél blij met Finnegan, maar het maken kostte me teveel kruim om er voor iemand anders eentje te maken. Je hebt gezien van wie het patroon is? Misschien kun je gem zelf haken? Of iemand anders die met plezier amigurimi's maakt?

      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.