zaterdag 28 september 2013

Finnegan zegt... Goedemorgen!

Het is een beetje druk... Iets dat voor ons bijna onlosmakelijk met september verbonden lijkt...
Maar het einde van september is in zicht en (grappig genoeg) daarmee ook de top-drukte.

Vandaag mag ik weer voor het eerst na de vakantieperiode naar school. Finnegan heb ik de laatste tijd niet veel gezien. Ook hij heeft het druk. Maar dan met het vergaren van vanalles (volgens mij).
Ik vond het leuk dat ik hem vanochtend nog even vast heb kunnen leggen. Vroeg, maar toch al volop bezig.














Hij vond mij een beetje zielig, zei hij... En daarom was hij een bloemetje voor mij aan het plukken.














Maar waarom dan??
Nou, omdat ik de hele dag in de schoolbanken moet zitten en niet kan genieten van deze mooie herfstdag in september!














Owww.... daar heeft hij wel gelijk in.... Denken jullie een beetje aan mij vandaag, als je lekker buiten kunt zijn? En voor degenen die ook binnen 'moeten'  blijven, om wat voor reden dan ook:

From Finnegan, with love;





















Fijne dag!
Sandra


7 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd. Ik ga zeker heerlijk genieten van deze mooie herfstdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook wel zo'n lieverd als Finnegan die zo begaan is met alles!wat is het toch een lieverd!Je maakt me wel nieuwsgierig Sandra' waarvoor' je dan de hele dag in de schoolbanken door moet brengen en zonder dat ik dat weet heb ik toch veel respect voor je want ik weet niet of ik zelf nog wel de zin zou hebben 'om'nog op mijn leeftijd in de schoolbanken te moeten zitten...verder zal ik duimen dat we morgen weer zo'n mooie herfstdag krijgen als vandaag en hopelijk kun je dan wel een beetje genieten buiten! ;-)

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Angeline, je duimen heeft geholpen, wat een prachtige dag was het weer!
      Ik ben bezig met de opleiding HBO Managementassistent. Het gaat goed, maar ik zal ook blij zijn als het erop zit. 1 Ding is zeker; je gaat wel je vrije tijd extra waarderen :-)))
      Liefs,
      Sandra

      Verwijderen
  3. wat leeft hij toch weer lekker mee hè wel heel lief.
    Ik vind het ook wel jammer dat je niet kan genieten van deze prachtige dag .maar morgen komt er weer een dusssssssssss gr joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via Angeline ben ik hier terecht gekomen, en ik ben meteen fan!!!
    Helemaal mijn smaak... dus je hebt er een volger bij hoor!
    Veel liefs en ga vooral zo door, ik geniet met een hoofdletter G.
    xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een schatje zeg , angeline volgt je al vanaf het begin...nou ikke is wel later maar gelijk volger geworden ...no 50 is in da house ♥
    liefs jenneke http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.