donderdag 19 september 2013

Halloween in zicht!

De herfst lijkt langzaam het land in te sluipen, maar als het goed is, krijgen we nog wel een paar mooie dagen. 

Finnegan vindt het maar niets, terug in Nederland. Ik heb hem uit proberen te leggen dat het nu in Duitsland en Oostenrijk ook niet meer zo warm is, maar toch wil hij het liefste terug...
Hij heeft het koud.... Zo koud, dat ik een sjaaltje voor hem gehaakt heb. Ik heb aangeboden ook een jasje te maken, maar dat hoefde niet. Hij houdt graag bewegingsvrijheid voor zijn grijpgrage pootjes :-)














Afgelopen week is de buurtvereniging bij ons aan de deur geweest; of wij weer 'uitdeelhuis' willen zijn met Halloween. Ons antwoord was volmondig JA! 
En wat past er beter bij Halloween dan deze doodshoofden-sjaal? 















Ik ben zeker NIET de enige in haakland die hem gemaakt heeft, maar ik blijf het bijzonder vinden dat je zoiets kunt maken met haaknaald en wol! Met dank aan Angeline van 'Mijn eigen plekkie', die het originele patroon heeft vertaald. Top Angeline! Met Halloween heb ik een sjaal in stijl!


Groetjes,
Sandra






8 opmerkingen:

  1. Halloween lijkt nog zover weg maar dat schiet eigenlijk al behoorlijk op. Ik blijf Finnegan een grappig muisje vinden en volg hem op zijn avonturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Finnegan wel een beetje zielig hij snapt het allemaal niet zo goed ,je moet het wel een beetje duidelijk uitleggen anders gaat hij nooit meer mee . grjoke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is ook erg mooi geworden Sandra...jij en Finnegan hebben voor de koudere dagen al een heerlijke sjaal EN zeker zeer origineel voor tijdens het uitdelen met Halloween... :-)
    Doet me denken aan de eerste periode waarin onze kinderen nog op de basisschool zaten en ze in de wijk waar wij destijds woonden ook heel veel met Halloween deden...manlief bleef thuis en deelde uit aan de groepjes kinderen die langs kwamen en alles was versierd,een pompoen uitgesneden met kaarsje erin langs de deur en ik ging ook als heks mee met de kinderen als begeleidster van een groepje van dat kleine grut die ook weer verkleed waren...good old times! :-)


    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-))) Jaaa! Zo gaat dat hier ook! Ik kan me voorstellen dat je daar met plezier aan terug denkt! X

      Verwijderen
  4. Hier doen ze daar weer helemaal niks mee met Halloween. Ik vind het wel lief dat je al een sjaaltje hebt gemaakt voor Finnegan. ZO kan hij geen kou vatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig je sjaal en het muisje vinf ik ook geweldig, ik denk dat ik weer een leuk blog gevonden heb!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.