woensdag 2 april 2014

Berschrikkelijke berkenbollen

HATSJOEHOEOE!

Eigenlijk wil ik niet zeuren... Het weer is zo mooi, alles wordt weer groen....
De foto hieronder is van onze appelboom-bonsai.











Maar ik ben zo allergisch boor die berschrikkelijke berkenbollen...
Met ondertiteling; verschrikkelijke berkenpollen...

De pollenverwachting voorspelt t/m vrijdag leed en ellende voor mij en mijn allergische lotgenoten.
Ik denk dat niemand boos op mij wordt als ik een regendansje doe? Voor een beetje regen? Alleen vannacht? Zodat de rondzwervende pollen aan de grond vastgeplakt worden? Please???

HATSJOEHOEHOEHOE!!

Finnegan heeft een beterschapsbloemetje voor mij geplukt. Hij kijkt een beetje bedeesd, want hij is bang dat ik ook allergisch ben voor deze bloemetjes. Nee hoor, lieve Finny!














HATSJOEHOEOEOEHOEEEEE!!!

Zucht... Tijd voor een koppie thee en dan is het afgelopen met het zelfmedelijden. Beloofd.

Groetjes,

Sandra



10 opmerkingen:

  1. Ocharme meiske toch! Ik doe meteen een regendansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh ik ken het Sandra...hier ook...ik,man en zoonlief...dochterlief glipt er mooi tussendoor.Manlief ook van de berk en ik ook sinds 3 jaar...naast de graspollen die daarna beginnen....in Mei/Juni hou ik het niet meer vol en dan gaat de spuit in mijn bil om vervolgens twee dagen later heerlijk te kunnen genieten van de zomer.Lijkt wel alsof er meer en meer mensen allergisch voor worden...hoop op jou buitje regen...maar dan wel alleen vannacht ;-).....en die lieve Finnegan...wat een schat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Erg hè... Het is de luchtvervuiling. Die gaat rond de pollen zitten... :-(
      Sterkte! Lieve groetjes, Sandra

      Verwijderen
  3. Sterkte en weet dat je helaas in goed gezelschap bent. Half Europa lijkt op dit moment te lijden. Ik gun je best 's nachts wat regenen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als de weersverwachting klopt valt jouw "pollenlijm-regen" de komende dagen!
    Dat gun ik alle allergielijders van harte. Hopelijk voel je je snel wat beter!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vreselijk he, er zijn zoveel mensen die er last van hebben! Zelf was ik ook enorm aan het niezen en moest ik de zakdoek zo onderhand onder mn neus knopen, er was bijna geen houden aan. Gelukkig is het vandaag al beter, maar ik heb toch pilletjes + neusspray maar in huis gehaald. Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.