vrijdag 25 april 2014

Koninklijke muis

'Staat mijn kroontje goed?' Ja hoor Finnegan, je ziet er geweldig uit!

'Iedereen een hele gezellige Koningsnacht en Koningsdag gewenst!!'

















Met dank aan mijn collega, die héél veel van deze kroontjes (met een speldje erachter) voor het goede doel gehaakt heeft, namelijk voor Britt, oftewel 'Super Girl Britt'. Dan haken we natuurlijk niet zelf zo'n kroontje, maar kopen we er eentje. Voor het goede doel. Voor Finnegan!

Nu is het een beetje laat, maar mocht je voor volgend jaar zelf een kroontje willen haken; het patroon vond ik terug bij de Haakbrigade.

Groetjes,

Sandra & Finnegan






6 opmerkingen:

  1. Finnigan staat superleuk met het kroontje! Die is al in feeststemming!
    Maar het verhaal over Britt bezorgt me wel kippevel... Wat een ellende! Daar ben ik echt niet goed van! Hopelijk komt het allemaal goed.
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Davvero molto carino, mi piace sempre questo super topino, ciao M.Grazia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne koningsdag voor Finnegan en natuurlijk ook voor jou, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die Finnegan en een goed initiatief van je vriendin om dat voor dit meisje te doen,pff Britt en Sophie waar ik mijn sjaal voor heb geveild allebij slachtoffertjes van zo'n naar neuroblastoom....ik hoop dat deze dappere strijdertjes het zullen redden,fingers crossed!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kroontje staat hem prachtig, ik hoop dat hij een fijne dag gehad heeft.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.