donderdag 22 mei 2014

Bomen, rotsen, treinen, genieten & MFTS - 6



Wat een afwisseling in de wandeling van vandaag. Open plekken waar bomen de ruimte hebben, zoals de prachtige eik hierboven en de esdoorn hieronder.













En ineens wandelen we in een soort van maanlandschap.
De salamanders schieten over de rotsen. Sneller dan ik ben met mijn fototoestel.

Het laatste stuk lopen we weer door de bossen. Iets lager op de helling loopt het spoor.
Een mooie kans voor ons om de stoomtrein nog eens vast te leggen.



Weer terug in het hotel is het tijd voor Käsekuchen, lezen en.... breien! 
Hieronder een update van mijn sjaal. Links boven zie je het symbool van deze omgeving; de heks op haar bezemsteel.

Ik heb haar in proberen te breien zoals ze op de wandelbordjes staat (zie hieronder).

Het weer was vandaag fantastisch. Zou het morgen gaan onweren? We wachten af!

Groetjes,

John & Sandra









6 opmerkingen:

  1. Jaloers op de prachtige wandelstreek. Jaloers op de sjaal en nog veel jaloerser op jouw breikunsten! Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is het daar prachtig jullie genieten er echt van dat zie ik wel .
    en dan die brei kunst goed hoor xxxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat is het daar mooi Sandra!Je hebt het weer prachtig vastgelegd en je sjaal wordt als maar mooier....het is echt genieten met een hele grote G wat jullie doen!Enjoy!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat moet het heerlijk zijn om daar te wandelen, zo prachtige omgeving!
    En je heksje is goed gelukt, lijkt precies op die van het bordje!
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat hebben ze genoten vanavond die Vjes ik heb ze weer verwent en ook de bommetjes ze groeien goed met al dat water lieve groetjes anoniempjexxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. och wat een mooi verhaal weer! zowel de tekst al de foto's voor de visueel ingestelden... stom van me dat ik vorige week helemaal niet heb bedacht je blog te lezen! kom er nu pas achter dat er een reisverslag op staat... duhhh xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.