maandag 26 mei 2014

Finnegan helpt & MFTS - 7

Gisterenochtend was het zover; auto vol laden en naar Nederland!
Home sweet home...
Waarom voelden we ons dan toch een beetje triest?
Natuurlijk omdat we het héél fijn gehad hebben!!

Finnegan helpt zoals altijd graag mee. Maar hij kiest wel altijd bijzondere dingen uit.
Wordt er gebakken? Dan is Finnegan in de buurt.
Gebeurt er iets spannends? Finnegan is niet ver weg.
Kan er kattenkwaad (muizenkwaad) uitgehaald worden? Finnegan staat voorop.
Maar wat heeft hij ineens met wijn? Hij was héél bang dat we de wijn zouden vergeten die we op speciaal verzoek voor iemand gekocht hebben. Zou hij denken dat er een beloning voor hem in zit?

Hoe dan ook, hij heeft erg zijn best gedaan. Ik moet zeggen, zijn kracht verbaast me elke keer weer.

























De was roept... Maar voordat ik daarmee aan de slag ga, nog even een foto van de laatste vorderingen van mijn sjaal. Hij is nu bijna 1,5 meter lang. Foto's maken van de hele sjaal is een beetje moeilijk, daarom maar zo:




















Bedankt voor jullie lieve reacties op onze vakantiebelevenissen!
Ik ga me op de was storten én nog een beetje genieten van de onze laatste vakantiedag.

Hartelijke groeten,

Sandra






8 opmerkingen:

  1. Wat is die Finnegan toch schattig grappig! :-)
    Mooi staat ie weer op de fotootjes!
    Geniet nog maar fijn na van een heerlijke vakantie!
    Die was kan niet zo erg zijn maar de strijk! Dat vind ik altijd verschrikkelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog vergeten! Oeps! Whohowwwwww voor de sjaal! Uiteraard!

      Verwijderen
  2. De deugniet Finnegan! haha ook mij verbaasd hij telkens weer ;-))
    Wauw, wat wordt je sjaal toch mooi. leuk om je vorderingen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig je sjaal! Fijne laatste vakantie-avond, X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helpt Finnegan je niet even met al die was?

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh die heeft wel zin in die wijn te proeven lijkt wel die Finnegan.....maar dan wel thuis!Gaat hij raar van opkijken als hij voor iemand anders bestemd is en er thuis de kurk niet vanaf zal gaan....al het zware werk voor niets geweest!Ik zou hem lekker even in die waan laten.Je sjaal wordt prachtig,maar dat heb ik volgens mij al bijna -tig keer gezegd en ik kan er ook werkelijk waar niets anders op bedenken dan dat hij zo prachtig mooi wordt....nu lig je vast al op 1 oor...vakantiewas te drogen en morgen weer mee in het alledaagse van de dag.Dat je nog lang nagenieten mag van jullie mooie vakantie!Ik heb in elk geval ontzettend genoten van de foto's en je verhalen hier!


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij heb je een heerlijke vakantie gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijn dat jullie weer thuis zijn ,het zijn hele mooie foto`s ,jullie hebben er weer van genoten dat kun je wel zien en lezen .op naar de volgende vakantie. gr en liefs j,

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.