maandag 12 mei 2014

Muizenhemel & MFTS - 4














Volgens mij heb ik nog nooit zo snel een recept uitgetest als vandaag; cranberry-walnoten-koekjes van Karin. Het is een recept dat je nu gratis op haar webpagina kunt vinden; voilà!
Ik weet niet hoe lang het er blijft staan, want het komt uit haar column in Trouw en die recepten blijven volgens mij maar een week of 8 staan.














Wederom makkelijk en snel te maken en... lekker!
Finnegan waant zich in de Muizenhemel...




















En terwijl ik de brutale muis van de koeken af pluk, doet Guinness achter mijn rug om ook een aanval op de stapel koekjes.... Pfjoeiii... Vlug veiligstellen die stapel!

En de de sjaal? Die vordert nog steeds goed!




















Oh... bijna vergeten; Guinness en ik worden nog wereldberoemd!! In de vakantie heb ik een geweldige, super praktische pet (Chaskee 'visor snap cap') gekocht. Een pet waar ik warempel ook nog eens mee voor de dag kan komen (zelfs als ik hem na een dag zweten op de berg af zet :-))

Ik was zo heppiedepeppie dat ik een foto ingestuurd heb en... Ik heb een prijs gewonnen!!

*Vreugdedansje*

Ik weet alleen niet wat (in ieder geval een Chaskee product), maar het is onderweg vanuit Zwitserland...  Kijk maar eens hier (even naar beneden scrollen).

Groetjes,

Sandra







11 opmerkingen:

  1. Whow! Gefeliciteerd! Mooie foto ook! Dus verdiend gewonnen hoor!
    De koekjes lijken heerlijk maar na ons feestelijk weekend even weer een vastperiode inlassen...;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan ik me voorstellen, na al dat lekkers gezien te hebben :-)))

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd! En dat lijken me lekkere koekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!! Zowel de foto als de pet :-). En als je geregeld zulke bergen beklimt kun je nog heel wat koekjes verstouwen.
    Je sjaal is heel bijzonder aan het worden. Dat wordt echt een pronkstuk!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verdiend gewonnen zeg! En die koekjes zien er heeeeeerlijk uit. X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto, ben je de hond op de foto koekjes aan het geven van de koekjesberg? Ik ben eens benieuwd wat het cadeautje zal worden. spannend, he?

    Je sjaal is echt helemaal mijn ding. Wat mooi! De kleuren gaan perfect bij elkaar. Dat paars en roos bij dat lavendelblauw! WOW!Schitterend gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Nee, Guinness krijgt daar een stukje van onze lunch. Oftewel; een kaiserbroodje :-))

      Verwijderen
  6. Ohh die koekjes...vast niet tarwevrij,ha,ha...jammer...ik hou ook zo van bakken en koken.Je gaat goed met je prachtige sjaal!Gefeliciteerd met je prijs!Ben benieuwd wat je gaat ontvangen,leuke pet en een hele leuke foto,geen wonder dat je daarmee in de prijzen bent gevallen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben echt zo verliefd op die sjaal die je aan het maken bent! De kleuren, het patroon, gewoon echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoere foto, leuk dat je gewonnen hebt. De sjaal is echt zo prachtig, ik blijf me iedere post verwonderen!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je prijs, wat het dan ook moge zijn, hihi. Prachtige foto en je shawl is supermooi.X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.