donderdag 30 oktober 2014

Een dag vol kleur

Terwijl Finnegan zonder schoenen, onder onze bonsai japanse esdoorn, 
geniet van de laatste zonnestralen... (wat een bijzondere herfst hebben we toch!)...


Genieten Guinness en ik van onze nieuwste aanwinst; een prachtige, kleurrijke, lekker zittende stoel! Tijdens de Dutch Design Week heb ik een bod gedaan op deze stoel; een coproductie van de Zitfabriek en Bimbeau Delux. De hele opbrengst van deze en nog een paar andere stoelen gaat naar de Stichting Wens Ambulance Brabant. En als je dat weet, zit ie nóg lekkerder!


Goedgekeurd door de Guinness, de Ierse Terriër met oog voor design :-)))
(sorry voor de matige telefoon-foto's)


Blij, blij, blij!

Groetjes,

Sandra







7 opmerkingen:

  1. Ahaaa daar zijn mijn twee favoriete schatjes uit blogland terug !! Dag Finnegan, dag Guinness !!
    Je stoel is mooi hoor, maar Guinness trekt mijn aandacht net dat tikkeltje meer ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh daar is mijn vriendje Finnegan weer!♥ en natuurlijk NIET te vergeten die heerlijke GUINNESS♥♥....je stoel is heel apart Sandra,hij ziet er erg fleurig uit en dat hij heerlijk zit dat geloof ik wel met zo'n ondergrond :-)....Enjoyyyyyy...ohhh ja en ehhh je mobielfoto's is niets mis mee hoor,maar ik snap het wel(zo ben ik ook,ha,ha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende Guinnessfoto!
    Wat toevallig :ik heb zonet ook stoelenfoto's gepost!
    En jouw fameuze mister Col heeft zonet een blogpost bij mij gekregen. Ik heb hem al elke dag gedragen sinds ik hem heb. Echt waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto van Finnegan. De stoel vind ik heel leuk maar de manier waarop je deze hebt gekocht vind ik super geweldig van jou.
    En wat zit Guiness fier te poseren op de foto ... hihihi ... het is alsof hij jouw stoel bewaakt.
    Fijn weekend, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sandra,


    Ik merk nu pas dat ik de naam van je blog fout had gezet in mijn bericht (de link klopte wel hoor).Ja, het gaat 's avonds niet zo goed met mijn zicht (moet eigenlijk een leesbril dragen maar vind hem niet altijd, vandaar de fout allicht, excuus!)

    Even ter geruststelling: het is ondertussen aangepast.
    Col is nog steeds erg lekker en ondertussen al door veel mensen uit mijn omgeving geprezen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maakt niet uit joh!
      Wat fijn dat de col zo goed in de smaak valt, ik zit hier te glimmen :-)))

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.