zondag 5 april 2015

Finnegan en de Lachende Chocohaas

'Goedemorgen deze frisse Paasmorgen, wie staat er voor mijn theepothuis?!?'


Hij is wel érg vrolijk?


Zeg maar gerust irritant vrolijk!


'Hee, hállo!
Ja jij daar met die enorme flaporen!'


'Ben je mij uit aan het lachen of zo?
Waarom zeg je niets?'


'Kom maar op, irritante lachhaas, ik lust je rauw!'


Tijd om in te grijpen...

'Eh... Finnegan, dit is een Lachende Chocohaas. 
Hij is niet echt, maar gemaakt van chocolade.
Een cadeautje van ons, voor jou!
Doe je sjaaltje af en kom mee, dan zet ik hem op de tafel en kun je lekker smikkelen!'


Dat hoef ik natuurlijk maar één keer te zeggen!

Caught with his hand in a chocolate bunny:


Tasty!!!


Vrolijk Pasen allemaal!

Lieve groetjes,

Sandra





14 opmerkingen:

  1. Ha, geweldig! Weer een echte Finnegan-story :-))). Zo mooi als je dat maakt, dat was het eerste wat ik leuk vond aan jouw blog: de manier waarop je die verhaaltjes maakte. Helemaal af!! Inclusief een ladder met plateautje voor gemakkelijke entree in de theepot! Love it <3.
    Fijne paasdagen!
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n paashaas daar moet iedereen wel blij van worden! (Zelfs Finnegan. ;-)
    Super leuke/mooie foto's ook weer!
    Eet smakelijk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die ziet er lekker uit, en dat vindt Finnigan ook geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iets zegt mij dat deze haas niet lang meer zal staan....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sluit me aan bij Nelleke, geweldig weer!
    Fijne Paasdagen ook voor jullie.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer heel mooi gedaan Sandra, Finnegan boft toch maar weer, kijk maar uit dat hij geen buikpijn krijgt. Voor jullie ook fijne paasdagen.
    Groetjes Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wist niet dat Finnegan zo'n prachtig huis had! Wauw! En Finnegan, niet alles in één keer op eten hè! ;-)

    Fijne Paasmaandag nog! Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk weer! Finnegan geniet lekker van de chocola. Jullie ook fijne Pasen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeerlijk!Ik heb weer genoten van mijn kleine muizenvriendje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, dat lijkt inderdaad wel een irritante lachhaas, hij kijkt gewoon TE vrolijk... Maar finnegan laat hem goed smaken( "ik lust je rauw") :) eet smakelijk finnegan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit bericht had ik nog gemist, ( door een weekje griep) . Wat heb je dit verhaaltje weer mooi in beeld gebracht!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach Finnegan toch, je bent wel héél erg verwend, een chocolade paashaas die zo'n beetje dubbel zo groot is als jijzelf :-))))
    Nu wist ik niet dat je in een theepothuisje woonde ! Dat lijkt me wel leuk - maar moeilijk ook, met die ronde wanden... Waar zet je je kleerkastje om je broekjes in op te hangen ??
    Hoe is het momenteel gesteld met de irritante paashaas eigenlijk ? "Did you wipe that stupid grin off his face ?" Hihihi...

    Toch een dikke proficiat, Sandra... Volgens mij heb jij je roeping gemist als kinderboekenschrijfster.. Echt waar !! Als ik jou was... Een boek met de verhalen van de grote Finnegan, met je foto's erbij, dat moét toch een succes worden... Je verhalen zijn zo leuk "echt", en de foto's zijn toch zo ongelooflijk minutieus in scène gezet, het is gewoon prachtig... Elk kind (én de ouders) zouden van zo'n boek genieten...
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je mooie complimenten Ingrid xxx Ik word er verlegen van... (Finnegan niet :-)))
      Enneh.... Welke Paashaas? That says it all, I suppose.... :-)))
      Liefs,
      Sandra xxx

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.