zondag 28 juni 2015

Gifts that make my heart glow...

Er was eens... een geweldige blogmeeting 
(met dank aan Janusje voor het bijhouden van Het Archief). 
Georganiseerd door de hartelijke, onnavolgbare dames van Misteria Lane.

Maar ik kon er helaas niet bij zijn. Want deze zaterdag viel midden in onze vakantie.
Op dat moment zou ik samen met Manlief in het Lake District zijn.

Ik wilde toch iets bijdragen. Er op de één of andere manier toch een beetje bij zijn.
Dus ik stuurde wat cadeautjes op.

Maar het liep allemaal anders...
Hond doodziek, vakantie geannuleerd, zorgen...
Ik zat dus niet in het Lake District. En zou dus tóch naar de blogmeeting kunnen gaan.
Zal ik? Kan ik?

Het antwoord op de laatste vragen was helaas 'nee'.
Ik kon het op dat moment niet los laten.
En de controlefreak in mij lag dwars.
En ook het schuldgevoel dat ik dan Manlief alleen zou laten terwijl we er net met  zijn tweetjes een mooie alternatieve vakantie van aan het maken waren.
(Compleet zelf opgelegd schuldgevoel hoor, Manlief had hier geen aandeel in.)

Ik heb genoten van alle verhalen en foto's.
Met een beetje pijn in het hart, eigen schuld, dikke bult.

Maar dat was niet het einde van dit verhaal!
Mijn cadeautjes waren de verloting van de blogmeeting in gegaan. 
Iets dat ik helemaal niet verwachtte!

Dus de postbode bracht me een mysterieus (of moet ik zeggen Misteriaans?) pakje.
Dankjewel lieve Ingrid xxx

En kijk eens wat ik terug kreeg?


Drie prachtige aquarelletjes van Ellen.
Meesterwerkjes. Kon het toepasselijker?

En dat was niet het enige, ik ben poepie-verwend!


Een blogmeeting-armbandje mét huisje natuurlijk!
En een mooi, rood armbandje van Ingrid <3
Ik draag ze met liefde, samen met het armbandje van Els en mijn Nieuw-Zeelandse armband en zie er  daarom op het moment uit als een blije, overjarige hippie :-)

Finnegan heeft ook het één en ander geconfiskeerd, zoals je hieronder kunt zien!


Zijn huisje zag er nog nooit zó vrolijk uit!
Dankjulliewel voor jullie harde werk en warme harten, dames van Misteria Lane!

Gifts that make my heart glow...

En omdat beelden soms meer zeggen dan woorden:
Konijntje is ook door Ellen gemaakt.


Dankjulliewel, lieve Blogland Schatten!

Lieve groetjes,

Sandra







20 opmerkingen:

  1. Mooi hé je cadeautjes van Ellen! Fijn dat jij net dit lootte! Het had niet toepasselijker kunnen zijn...
    Hé je armbandje is er eentje van mijn hand! Leuk! Geniet nu nog maar fijn na... alsof je er toch een beetje bij was!
    Lieve groetjes
    Kris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk!! Ik meende al dat ik het huisje ergens bij jou voorbij had zien komen :-))) Dankjewel hè xxx

      Verwijderen
  2. Kris heeft gelijk, Ellens hondenkunstwerken konden door niemand beter geloot worden ! We waren er allemaal blij van dat ze voor jouw zijn !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Echt een te gek cadeau! En dat kon je vast ook even heeeel goed gebruiken. En ik kan mij je keus ook echt heel goed voorstellen, ook al heel heeft manlief er geen bezwaren tegen (wat weer superlief van hem is hihi) je eigen gevoel is ook heel belangrijk in deze. Mooi dat je daar niet aan voorbij bent gegaan en lief dat je toch iets wilde bijdragen. Mooi mens❤️
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn pareltjes, de aquarellen. Super dat jij ze gewonnen hebt, waren we allemaal mee eens.
    Leuke cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bofkontje, maar je hebt het verdiend Sandra, heel erg leuk en die aquarellen zijn prachtig.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben instant verliefd geworden op Finnegan! Heb je hem zelf "uitgevonden"? Maar ben tot bij zijn geboorte gaan terugkijken op je blog, maar vind geen patroon. Als het bestaat, dan weet ik wat gedaan na mijn sjaal!
    Fijn voor je dat je Ellens aquarellen kreeg! Blijkbaar was dat een schot in de roos.
    Ik steek je berichtje bij in mijn archief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe warm en fijn kan blogland zijn!!! Wat lief van jou om de picknickers met cadeautjes te verrassen en wat ontzettend lief dat je zelf zo verwend bent!!
    Ga er heerlijk van genieten!!
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superlief!! En ik smelt bij die laatste foto, hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo inderdaad ik smelt ook van de laatste foto. ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥
    De aquarellen zijn prachtig en komen helemaal goed bij jou terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig allemaal, dat moet genieten zijn van al die cadeautjes.Schitterende aquarellen!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontroerend mooi en lief en fijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik mocht de aquarellen in het echt aanschouwen, zo mooi!
    En wat heerlijk en toepasselijk dat de 'hondenplaatjes' naar jou toe gingen. :-)
    En de laatste foto is er eentje om in te lijsten, zo lief! (Knijn is bijna een beetje jaloers!) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De aquarellen zijn inderdaad heel mooi. Je zal er zeker wel een mooi plaatsje voor vinden.
    De armbandjes die jij maakte mogen er ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaaah hoe schattig - Finnegan zijn huisje is helemaal gepimpt voor de zomer !! Nu kan hij een barbecue doen voor zijn vriendjes (alhoewel, een muisje en barbecue ? Het zal eerder kaasfondue zijn, nietwaar ;-))
    Ellen haar werk is echt mooi, nietwaar ! Ik had het geluk dat ik ze voor het versturen nog uitgebreid kon bewonderen, het zijn echte kleine meesterwerkjes !
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De hondenkadertjes zijn geweldig, he. Fantastisch geschilderd. In werkelijkheid zijn ze NOG mooier.

    Ik ben ook helemaal fan van jouw kussen in de vorige blogpost. Wat is dat extreem mooi , zeg! Helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahhh wat geweldig mooi,lief en leuk!!!En een waar hart onder de riem wat jij wel even kon gebruiken na zoveel pech te hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.