zondag 6 september 2015

Blogland-verwennerij voor muis en mens

Wat zijn we verwend de afgelopen dagen!

Kijk maar even mee...


Voor het geval dat je denkt dat onze huismuizen steeds brutaler worden; dat klopt.
Alleen... niet in dit geval.
Want deze envelop is namelijk voor hen bestemd!


Hij komt van Esther, van Pippa's Hus.
Kijk eens wat ze voor Finny en Mac heeft gemaakt!


Een super-gave-stoere muizenslinger!
De neefjes zijn er héél blij mee, dankjewel Esther!

En wat is dat? Ik krijg iets van Mac?


Ohhh...?!?! Een vogeltjesslinger uit Nepal!! 
Ik ben super vereerd dat ik er eentje gekregen heb!

Esther, je bent een boef, had écht niet gehoeven,
maar we zijn er dolblij mee!

En dan....
Vrijdagavond....
Helemaal in de couch-potato-modus...
En dan staat ineens de buurman voor de deur met een enorm pakket!
Ik had het briefje dat de postbode had achtergelaten gemist, met als gevolg dat ik 
als Ma Flodder de deur open moest doen :-))) Ach ja, de buurman kon er hartelijk om lachen...


Post van Ingrid van Little Birdie!
Voordat de doos open was, had hij mij al aan het schaterlachen!



En dan.... Kerstmis in september!
Finnegan is aan de haal gegaan met het groene lint, 
de neefjes haalden hun muizenneusjes op bij het zien van 
de roze linten (ik niet hoor).


Kijk nou eens?! Ingrid heeft Guinness gevonden!


In een boek met kunstwerken van Thierry Poncelet!
Hoe cool is dat?!


Met een allerliefst boekenleggertje.
Ook al met een Ierse Terriër!
Ik heb nog nooit zoveel Ierse Terriër spulletjes bij elkaar gezien,
maar daar eindigt het niet...


Smelt... Een prachtige prent mét bijpassend lijstje.
Guinness heeft hem bekeken, eraan gesnuffeld en 
zijn zegen gegeven; hij mag aan de muur!

En dat was nog niet alles... Er zit ook een heerlijk zacht, kleurrijk, aaibaar herfstsjaaltje bij dat...
Wat krijgen we nou!?!


OK. Deze is goedgekeurd door Mac. Zodanig goed, dat hij probeert
om het sjaaltje in zijn reistas te proppen.


Helaas maatje. Dat gaat 'm niet worden. Hoezeer je je best ook doet.

Dankjewel lieve Ingrid, wauw...
Ook voor jou geldt; had écht niet gehoeven...


Lieve groetjes van Sandra vanaf een roze wolk met slingers :-))
xxx







21 opmerkingen:

  1. Wow, wat een feestdag voor muizen en mensen!!! Ook voor Guinness of vindt hij er niet veel van als zijn afbeeldingen verschijnen? En voor de buurman, die je fijn kon laten lachen :-). Wat een lieve attente blogsters zijn er toch <3.
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke post en die doos, hilarisch!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig! Van Ienemienie muizenslinger tot Guinniss afbeelding en prachtige sjaal-verwennerij. Happy Post!! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke post heb je gekregen. Zo leuk als je het niet verwacht. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe geweldig is die muizenslinger! Wat lief van Esther. En gelukkig werd jij ook danig verwend! Hoe fijn voor jou!
    En zo hoeft er geen jaloezie te ontstaan tussen het theepothuis en het bakstenen huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu komt het schaamrood toch even op m'n wangen... Niet alleen door je lofzang, maar door wat MacFlannagan me duidelijk maakte op de laatste foto's... Ik ben toch niet Finnegan en MacFlannagan vergeten met het pakje... O-oh, ik heb duidelijk slechte punten gescoord in muizenland...
    Ik vroeg Sanneke waarom ze me er niet aan had helpen denken, maar die gniffelde enkel en mompelde iets van "die muizen zijn sowieso al teveel verwend en kruipen telkens de frigo in om de kaas te stelen, als mama Sanneke het huis uit is, dus net goed"
    Maar toch... Finnegan en MacFlannagan, mijn oprechte excuses ! Het zachte wolletje van mama's sjaaltje heb ik niet meer (maar is toch wat te meisjesachtig voor jullie, nietwaar...), maar ik zal voor de winter nog wel een oplossing vinden !!!
    ;-))))
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sanneke heeft he-le-maal gelijk!! :-)))
      xxx

      Verwijderen
  7. PS Ik had je eigenlijk wel willen zien als ma Flodder ;-)
    Om de één of andere reden lijkt me dat gewoon onmogelijk, jij ma Flodder, hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je verwend! Ingrid had een heus thema!! Super leuk allemaal.
    En weet je wat nou zo grappig is? Ik heb eraan gedacht om nog sjaaltjes te breien voor de heren! Echt waar! Maar had er (op mijn manier;-))) geen tijd voor. Ik laat het dan ook graag over aan Ingrid die kan dat veel beter dan ik. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat leuke cadeautjes. Heel lief van Esther en Ingrid !
    Nog een fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk, al die verwennerij. Leuk dat de muizen nu hun eigen feestslinger hebben. Ik ben benieuwd waar ze hem voor gaan gebruiken en waar ze hem gaan ophangen.
    Fijn dat jij zelf ook bent verwend en niet alleen de muizen. Lekker van genieten, ook al hadden deze cadeautjes niet gehoeven.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super verrassing en zulke leuke spullen allemaal....

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, wat een lol om zulke leuke post te krijgen! Moest vreselijk lachen om Mac Flannagan die op z'n kop in de envelop verdween. :) En Finnegan in dat groene kerstlint ... Die heeft er zin in! Leuk dat Guinness niet vergeten werd. Dat moet haast 1 van zijn voorouders zijn die in de adelstand verheven is! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vast en zeker! :-))) Lord Guinness The First :-))))

      Verwijderen
  13. Wat een verwennerij, heel leuk. Mooie foto's weer gemaakt van de neefjes.
    En ja, ma flodder , ik zie het al voor me, lekker in je huis pakkie.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, het is me duidelijk dat je Finnegan echt altíjd in de gaten moet houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi, Guinness heeft een verborgen talent :))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ow wat een heerlijke post, allemaal even geweldig!
    Superleuke foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Whahaha wat een heerlijke blogpost, die Ingrid toch met haar grappige doos...en jij als ma flodder de deur open doen? Hihi. Je bent in ieder geval heerlijk verwend door Esther en Ingrid, wat een lieverds. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.