maandag 9 november 2015

Glow Next 2015

Glow zonder statief. Met dit soort lichtfestivals ben je dan zo'n beetje een uitzondering.

Guinness mocht ook mee. Naar 'Glow Next' welteverstaan. 
Daar is het niet zo druk als het 'hoofdevenement' Glow.
Stel je voor... Guinness die zijn poot oplicht tegen een statief! :-)))

Het allermooiste op Glow Next zijn toch wel de 'Reflecting Holons'.

Ik laat jullie meegenieten.


De foto hierboven heb ik door de ruit genomen. Met Guinness durfde ik niet naar binnen.
De 'Holons' zijn erg kwetsbaar... Niets voor spring-in-het-veld terriërs :-))

De foto hieronder heb ik ook 'stiekem' door de ruit genomen.
Elke keer als ik naar het meisje kijk dat de foto neemt, moet ik lachen.


Misschien lacht zij thuis ok wel, als ze blije Guinness door de ruit naar haar ziet kijken?

En toen... kwam ik Ellie tegen!
Haar man was zo lief om Guinness even vast te houden, zodat ik 
up-close-and-personal de Holons vast kon leggen!


Ellie en ik waren als twee blije guppen aan het fotograferen :-))


Ha! Nog een fotograaf betrapt. Zie je hem?


Lieve groetjes,

Sandra







25 opmerkingen:

  1. Waw, heel bijzonder dit! Grappig van die mevrouw op de 2de foto :-)
    En ja, ik heb de fotograaf op de laatste foto ontdekt, hihi.
    Mooie foto's, echt waar!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op tv zagen we iets over de Glow van dit jaar en ik moest meteen aan jou denken! En ja hoor, hier ben je al met weer prachtige foto's :-). Wat een schitterende objecten zijn dat. Het allermooiste vind ik de eerste foto, waar de vrouw (of kind?) op de grond zittend als in trance naar boven lijkt te kijken!! Super sfeer, dat beeld trekt je in de foto!!
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-))))
      Dankjewel!
      Ik vind het zo jammer dat het meisje niet helemaal scherp is... Maar da's de perfectioniste die spreekt. Want ondanks de onscherpte ben ik mega blij met de sfeer die ik heb kunnen vangen.
      Liefs,
      Sandra

      Verwijderen
    2. Nou die sfeer heb je zekers gevangen! Echt heel bijzonder! Chapeau! Knuff!

      Verwijderen
  3. Wat een mooie objecten en jouw foto s geven de sfeer heel goed weer ,erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn bijzondere foto's. Vooral die eerste, die geeft de fascinatie, verwondering zo mooi weer.
    Ik heb zondagavond een groot deel van het hoofdparcours afgestapt. Er was inderdaad veel te veel volk... Zo veel dat ik nog maar weinig zin had om stil te staan bij al dat moois (stilstaan in de betekenis van ophouden stapje voor stapje vooruit te schuifelen en daarbij langs alle kanten aangestoten te worden).
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha! Dan heb jij denk ik ook iets moois gecreëerd? :-)))
      Erg hè... Opgesloten tussen de massa als vee naar het slachthuis.... :-((
      Mijn ding is het ook niet.
      Liefs,
      Sandra

      Verwijderen
  5. Magisch, en ja, de fotograaf zie ik.
    Prachtige foto's ook deze door de ruit genomen.
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's en extra leuk door de bijvangsten van die andere fotografen. Zo logisch dat veel mensen naar Glow willen. Toch zou het beter zijn als ze net als in Deventer tijdens de Dickens-dagen een beperkt aantal mensen toe zouden laten. Verlaten mensen het centrum, dan mogen anderen binnen. Dan kan iedereen alles beter zien.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt mij ook Margaret, al zou het ook een logistiek drama kunnen zijn.
      Ik ben benieuwd hoe lang Eindhoven dit zo volhoudt.
      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen
  7. Wauw wat gaaf zeg en tof dat Guiness mee kon
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, hij geniet er ook zo van; allemaal mensen waar van hij aandacht krijgt :-))

      Verwijderen
  8. Oh ooooh oooooooh! Wat mooooooi! Hier zou ik willen blijven ;) love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat bijzonder, ik ben nog nooit bij zoiets geweest. Sprookjesachtig vind ik het. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat bijzonder, ik ben nog nooit bij zoiets geweest. Sprookjesachtig vind ik het. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, ik vind het ook heel bijzonder! En wat een mooie foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Foei wat mooi! Je blijft ernaar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha ha ha, toch nog hele mooie foto's Sandra, wat leuk zo onverwachts elkaar tegenkomen. Je stuurt toch wel een mooie foto in voor de wedstrijd hè.
    Zo nu ga ik ook even een bericht maken op mijn blog.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Sandra, alvast een dikke merci! Ik probeer er zo snel mogelijk bij te maken en dan laat ik je iets weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto's. Ik snap dat je hiervan hebt genoten. Enne de fotograaf heb ik gevonden....
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wow bijzonder mooi allemaal, tsja dat kun je niet aan je neus voorbij laten gaan hè zo in je eigen stad. Thanks dat we mochten mee genieten. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet dat er prachtig uit en wat heb je dat weer mooi vastgelegd. Ik vind ook de eerste foto het mooiste plaatje qua sfeer, wat moet het leuk zijn als dat meisje deze foto te zien krijgt (en ook die fotograferend mevrouw, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zucht...ben niet geweest vanwege te weinig tijd en een beetje huiverig voor de drukte....heb een hekel aan slenteren,maar ohhhh wat zijn deze foto's van jou toch prachtig!Ik hoop echt daat je er ingestuurd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.