maandag 2 november 2015

Guinness is te snel

Zoveel actiefoto's van Guinness hebben wij niet.
Er is genoeg actie, daar ligt het niet aan :-))
Maar meestal laat ik het fototoestel thuis bij een normale wandeling in het park.
Op het uitloopterrein ga ik dan lekker op het bankje zitten en geniet ik
van ons vrolijk rennende hondje. Gewoon, met mijn eigen ogen en niet door de cameralens.

Tot vandaag. Vandaag wilde ik proberen rennende Guinness te 'vangen' in het gouden licht.

Jammer genoeg is dat niet zo gelukt als ik hoopte; de zon staat een stuk lager 
en straalde haar gouden stralen net te weinig op het uitloopterrein.

Met als gevolg dat ik de sluitertijd niet kon verkorten. 
En ik dus allemaal (min of meer) bewogen foto's heb.
Want tja... Guinness is gewoon te snel!

Toch laat ik de foto's hier even zien.
Velen van jullie hebben ontzettend meegeleefd toen
Guinness een hernia kreeg en haast niet kon bewegen.

En moet je hem nou zien! Ongelofelijk, minder dan een half jaar later!


'Heeeee! Ik zie een hondenvriendje!'


'Spelen!!'
Eerlijk is eerlijk; bij het zien van dit wilde spel, kreeg ik het wel even benauwd.
De koningspoedel zal minstens 2x zo zwaar geweest zijn,
was 5 jaar jonger en zo gek als een deur.


Maar het ging goed.


Heel goed.


Guinness heeft genoten.


En ik ook! :-)))

Lieve groetjes,

Sandra









33 opmerkingen:

  1. Ooooh en ik geniet volop mee, wauw!!!
    Enne ik geloof het gelijk dat Oscar en Guiness heel in de verte familie zijn haha de familie stuiterbal alias kriebel
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks slecht licht, integendeel. Superfoto's

    Wat heb je jouw hond knap vastgelegd, zeg!
    Vooral de laatste is indrukwekkend.

    We kunnen het ons van hier uit perfect de stoeipartij voorstellen.

    Fijne week,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Doel bereikt :-)))
      Fijne week!
      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen
  3. De tweede foto vind ik geweldig! Lieve Guiness wat heerlijk voor hem en jou dat het zo goed gaat. Ach en wat kun je er van genieten als ze zo heerlijk spelen. Kus van Pippa voor Guiness! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi, ja da's echt zo'n jippieieie-foto :-))
      Guinness is vereerd en vraagt me een dikke zoen terug naar Pippa te sturen! xxx

      Verwijderen
  4. Wat een leukerd is het toch en ze kunnen zo heerlijk los gaan he. Ik hoop toch dat je nog eens mooie foto;'s kan maken. ook al vond ik deze helemaal zo gek nog niet hoor..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En... Dat hoop ik ook. Ik probeer het gewoon nog een keer :-))
      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen
  5. Heerlijk om te zien! Snap dat je genoten hebt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, en mooi vastgelegd. Licht is goed zo, zon kan ook lastig zijn.
    Staart van Guinness staat weer goed omhoog ha ha ha ,
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, en mooi vastgelegd. Licht is goed zo, zon kan ook lastig zijn.
    Staart van Guinness staat weer goed omhoog ha ha ha ,
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een heerlijke foto's en wat leuk dat je ons lekker laat mee genieten. Ik heb er in ieder geval van genoten. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, wat hebben ze een plezier! Ik kan me je benauwdheid even voorstellen..., want je blijft toch bezorgd na zo'n hernia.
    Wat een prachtige foto's, Sandra. Heb je ook een sportmodus op je toestel? Die is speciaal voor bewegende beelden en heeft een hele korte sluitertijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jammer genoeg werden bij een kortere sluitertijd de foto's te donker; daar zag ik Guinness niet meer op :-))
      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen
  10. Geweldige foto's, plezier spat ervan af ;) Volgens mij had Guinness een liedje in z'n kop: I believe I can fly
    Groetjes, wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gisteren reden we met de auto door ons dorp (moesten iets groots weg brengen, dus fietsen kon niet. Was echt geen weer voor de auto ;-) ] toen ik bedacht dat onze kinderen vroeger met zulk weer absoluut buiten gespeeld zouden hebben. Gestuurd of gekozen :-). Maar wij reden door een kinderrijke buurt en zagen GEEN kinderen buiten spelen. Ontzettend jammer, zo veel gemiste kansen op avontuur, zelf bepalen wat je doet en even geen volwassene die meekijkt!!!
    En dan zie ik dat Guinness die ruimte van jou wel krijgt en uitgebreid benut!!! Al is het onder wakend oog ;-). Prachtig die foto's: de levensvreugde spat er af!! En grote vriend heeft hem heel gelaten ^_^.
    Fijne da en liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoera voor guinness, fijn dat hij weer helemaal de oude is,kan je ongerust wel voorstellen, maar zo te zien is alles weer goed, geniet er maar van ,

    groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oeps zie dat er ongerustheid had moeten staan

    groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe zalig om te zien hoe Guinness terug de oude is !! Dat is het echte terriergedrag, lekker speels, en het antennetje recht omhoog !!
    Xxxx
    (Yep, ben aan m'n eerste bijleespoging op blogger begonnen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wat heerlijk Sandra om Guinness♥ te zien 'vliegen'...goed teken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke foto's van guinness, het is goed om te zien hoeveel plezier hij weer heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat moet ik hier weeral veel bijlezen! Haha die gekke Guinness! Lekker staart omhoog en de grote poedel verslaan! Zo hoort dat! Fijn toch dat hij weer helemaal ok is!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oe dat lijkt mij ook even spannend als er ineens zo'n reus mee gaat spelen.
    Het levert hele leuke foto's op en fijn dat Guiness en jij er zo van genoten hebben!
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een toffe foto s maar inderdaad best wel eng als je ze wild ziet spelen ,maar wat is het toch heerlijk he een hond te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely dogs. You have captured their happy moments beautifully!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lovely dogs. You have captured their happy moments beautifully!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind dit zulke geweldige foto's. Wat een leuke hond is Guinness toch. Ik hou van de (stoere) hoekige.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.