zaterdag 12 maart 2016

Ripped Ripple Restored

Eind goed, al goed :-))

De pootafdrukjes zitten op de gehaakte ripple deken
en vanmiddag nemen we hem mee naar onze drie nichtjes,
dan issie weer 'thuis'.

Eerst heb ik rondom het gat een drietal rondjes
genaaid om de steken extra te fixeren en daarna haakt/naaide ik
aan de voor- en achterzijde de pootafdruk-applicatie vast.

Vervolgens haakte/naaide ik ook de andere pootafdrukjes op de deken,
om de illusie van een kattenspoor te wekken ;-)


Omdat de applicaties aan de voor- en achterkant op precies
dezelfde plek moesten zitten en een deken een behoorlijk
grote lap is, viel dit werkje behoorlijk tegen.


Maar het is klaar. Jippie!!

Fijn weekend allemaal!

Lieve groetjes,

Sandra




P.S. Mocht je hem gemist hebben, hier nog een keer de link naar 
het patroon van de gehaakte pootafdruk.




31 opmerkingen:

  1. Ik zou bijna zeggen: alle dekens verdienen zulke mooie pootafdrukken!! Ik vind het ontzettend leuk staan!!! Dat zullen de nichtjes vast ook vinden!
    Fijn (zonnig!) weekend!!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, wat een super idee van jou, heel erg leuk.
    Het is net of het zo bedoeld is, goed gedaan.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend! Alsof het zo moest zijn.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a nice way to repair a blanket! If I ever have a hole in mine, I will remember your great idea. Your blanket looks beautiful with the applications. Viola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk en die pootjes horen er gewoon op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk geworden, je hebt het idee dat de pootjes er gewoon bij horen. Goed opgelost :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hardstikke leuke oplossing! Hoe kwam het eigenlijk, dat de poes het gat maakte?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee... Ze heeft de deken nooit een blik waardig gekeurd en ineens zag mijn zwager haar in de deken bijten... Oeps! :-))

      Verwijderen
  8. Een top oplossing vind ik.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt van de nood echt een deugd gemaakt. Ik vind het heel grappig staan. Net of het echt zo hoort. fijn weekend. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit goed opgelost, mooi resultaat.
    Nog een fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eigenlijk... (ik durf het bijna niet te zeggen) is de deken er alleen maar leuker op geworden :) Wat zullen de nichies blij zijn ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er wel heel leuk uit! Mooi opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, en ik ga het ook zeggen ... ik vind de deken leuker geworden mèt pootafdrukjes. Gewoon het heerlijke verhaal erachter, maar ook omdat de ripple wat onderbroken wordt. Het is nu een speels geheel.
    Nou, de dekens vliegen bij jou opeens de pan uit... dus lekker buiten zitten met die dingen over je benen!
    Oeps, ik heb niet goed gelezen. Deze gaat naar de nichtjes!

    Fijn weekend verder, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is ie super leuk geworden door de pootjes nog leuker gelukje bij een ongelukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke oplossing heb je bedacht zeg! Ik was een paar dagen niet in blogland geweest dus moest je andere post ook nog even lezen. Maar je hebt het superleuk gedaan. Nu is het een deken met verhaal van tante Sandra. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een fikse klus, maar het resultaat is super gelsaagd. De deken is nu een echt kunstwerk. Een deken met een herinnering aan die stoute poes.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nog mooier dan eerst GAAAAAF!!!! Die gaatjes moesten er gewoon in...ik snap ze
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een briljant idee van je en wat een geweldig resultaat. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooohhb leuk...hihi je brengt mij op een idee als poezenliefhebster!!! Het past perfect...niks meer aan doen ;) Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi ... het was alsof het zo moest zijn. Hierdoor heb je nu een zeer leuk en origineel deken die dan nog eens super mooi oogt. Knap van jou !!! Een deken met een verhaal :-))

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Chapeau voor de noeste arbeid Tante Sandra! Nu maar hopen dat de poes de deken in vervolg met rust laat...of misschien nog een paar pootafdrukken...voor geval dat...gaan haken ;) hihihi. Ze gaan het in ieder geval een geweldige deken vinden zo met die pootafdrukken! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb hier veel gemist... nu snap ik die pootjes! ONgelOOFlIJk toprestauratie idee... een mens zou gaten maken in zijn deken om er zo'n mooie pootjes op te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een superleuk idee. Alle ripple dekens zouden dit moeten krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.