zaterdag 19 november 2016

Katniss Cowl

Onlangs haakte ik de 'Katniss Cowl' naar het door Sofie 
in het Nederlands vertaalde patroon.

Het patroon vind je op het blog van Sofie. Hier een linkje!

Omdat het een cadeautje was, kon ik het eindresultaat
niet eerder posten. Maar inmiddels is de Katniss Cowl dankbaar
in gebruik genomen door Ed, dus hier komen de foto's!


Erg leuk trouwens, om een keer iets voor een man
te haken. En dit patroon leent zich er ook goed voor;
lekker stoer!


Ik haakte de col met iets minder dan 4 bolletjes Phildar Intemporel 
(in totaal net geen 500 m. looplengte) op haaknaald 5. 

Phildar Intemporel leent zich heel goed voor
haakwerk met structuur, maar jammer genoeg is het
inmiddels uit de collectie...


Het patroon is ontzettend leuk; niet moeilijk,
maar erg afwisselend. Fun!!! Bedankt Sofie!

Ik ben zelfs een beetje losgeslagen en heb al een tweede af.
Voor een dame en in een héél andere kleur.
Maar... ook dat is een cadeautje, dus kan ik ook pas later
laten zien :-)

Een heel fijn weekend allemaal!

Lieve groetjes,

Sandra









21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stoere kleuren. Hij is heel gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk patroon hé. En zo'n éénkleurige sjaal is makkelijk te combineren en zéker geschikt voor mannen.
    Wens je nog een fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi patroon. Werken met reliëfstokjes, altijd een leuk resultaat.

    Nog een fijn weekend,
    Ymme

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk patroon inderdaad, ik heb hem al regelmatig voorbij zien komen. Lekker stoere sjaal! Fijn weekend,

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, die vond ik ook super leuk om te haken! Deze is inderdaad heel mooi, geweldige kleur!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf ik zag m al op feestboek, heerlijk!
    En dank voor al je hartjes, LIEFFFF
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo lief, je linkje naar mijn blog! En je cowl is inderdaad, hééél stoer! Past perfect, zo te zien!
    Ik heb de mijne vandaag ook al de hele dag aan, gehaakt in stonewashed garen.
    Nog een fijn weekend, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie cowl echt stoer, ben benieuwd naar de dames variant :)
    Groetjes en liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoere coole col! Ed zal een lekker warm nekje hebben deze winter! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ed boft toch maar met deze mooie col, kijk uit naar de foto's van de andere. Ik ben een mini-col aan het breien in de parelboordsteek voor Lewis, de kleinzoon.
    Voor jou ook een leuk weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW, wat een mooie col!! Ben meteen helemaal verliefd op dit patroon :)) Hier heb je zeker iemand heel erg blij mee kunnen maken, wat een gaaf ding! Complimenten hoor!! Laat je de tweede ook nog aan ons zien? Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. GEwelDiG ScHoOn! Meteen gepint! (is dat nu eigenlijk met een t of een d???) Die ga ik zeker deze winter maken... misschien nog als kerstcadeautje maar of dat tussen al de hobbystress door nog gaat lukken? Ik hoop het maar...
    Fijne zondag... ook zoveel storm bij jullie?
    Fijne son

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Sandra, en de steek vind ik ook mooi. Ik ben toevallig begonnen aan een stola. Ook haken, ik zet het straks op mijn blog. Maar nu ik dit zie ook mooi om te maken, eerst eens kijken wat mijn verzinsel gaat worden zonder patroon. Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie stoere cowl! Echt geschikt voor mannen. Het heeft een beetje het profiel van een autoband. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi en merci voor je lieve woorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie, stoere col. Voor je het weet willen meer mannen zo'n col van jou.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtig stoer reliëf voor deze sjaal! Het is de kunst om het juiste garen bij een patroon te kiezen en dat is je heel goed gelukt.
    Misschien een 'rare' gedachte, maar ik moet denken aan profiel op een autoband ... Stoer toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is beautiful! Love the stitch! It would make a great gift for a man.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie col! Zeker stoer, dit patroon.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.