vrijdag 2 december 2016

Muisjes kom er eens kijken!

Muisjes kom er eens kijken


Wat ik in jullie schoentjes vind
Alles gekregen, van die beste Sint


Drie kikkers met een muis erbij
het zijn er zelfs 5 op een rij
Verslinden doe je ze met huid en haar
bakken hoeft niet, ze zijn kant en klaar...

WAT?!?!?!


Het is duidelijk dat de Sint aan Plaag Piet heeft 
gevraagd de schoentjes te vullen.


Een klein beetje geschrokken zijn de neefjes wel...


En het eerste worden de kikkerschuimpjes meegenomen 
naar het theepothuis.

Maar ik kan jullie verzekeren, dat ik een uurtje later geen
enkel muizenschuimpje meer terug kon vinden.
Nog geen ietsiepietsie klein kruimeltje.

En Guinness heeft ze niet op (al zou hij wel graag willen) :-)))

Lieve groetjes,

Sandra






16 opmerkingen:

  1. Hahahaha, Sandra! Geen woorden voor! :-) Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De muisjes zullen nu wel heel zoet zijn, hahaha XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, het is toch wat om je eigen soortgenoten op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij toch een artiest! Heerlijk! Heb je me nu al op je lijst gezet? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha de muizensnoepjes zijn bijna zo groot als zijzelf, hier komen ze de winterslaap wel mee door :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk weer sandra, die plaag piet toch, ha ha ha
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De neefjes liggen nu waarschijnlijk met volle buikjes na te genieten van hun lekkere schuimpjes :) Wat een traktatie! liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach ik snap wel dat ze het spannend vonden. Muisjes die muisjes eten. Maar o wat zullen ze gesmikkeld hebben. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha toen ze echt heel heel heel zeker wisten dat het snoepmuisjes waren hebben ze ze toch maar lekker opgepeuzeld. Plaagpiet had ze even goed te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahahaha, wat lief. Je maakt kannibalen van de neefjes. hahahaha.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig grappig! Ik zag jou al huppelen op je ene laars, gelukkig bedachten de muizen dat ze zelf ook wat aan hun pootjes hadden om te zetten... ;)
    Ik kan niet anders dan telkens bij een blogberichtje over die maffe muizen reageren dat het zo leuk is allemaal! Ik zit altijd met een enorme grijns op m'n snoet als ik die berichtjes lees!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, ja, Sint heeft de keus welke Piet hij stuurt. O, o, die muisjes toch. Maar blijkbaar viel het toch wel in de smaak?!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.