zaterdag 3 december 2016

Triple Play Infinity Scarf

Toen ik op zoek was naar een geschikt sjaal patroon voor de twee bollen 
Schoppel Zauberwolle (100% merino, 250 m. per 100 gram) die ik had gekocht, 
ontdekte ik het gratis patroon van Brenda Bourg;
de 'Triple Play Infinity Scarf'.

Het patroon kun je hier vinden.


Het patroon is erg open, zoals je hieronder ziet.


Ik maakte de sjaal daarom lang genoeg om hem 3x om je nek te kunnen slaan,
daarmee wordt hij een stuk 'stoerder'.

 2x Omslaan kan natuurlijk ook;



De kleur van het garen is 'Fliederduft'.
Ik haakte de sjaal met naald 5.

Misschien is je oog ook op het leren label gevallen?


Het is een 'Biglabel' met afbeelding en drukknoop van Mez11.
Nét de finishing touch, al zeg ik het zelf.

En ook nog reuze handig; je kunt het leren label 
eraf halen als je de sjaal wilt wassen én...
Je kunt je sjaal er als het ware mee 'fixeren'.

Joyce heeft nog veel meer leuks in haar webshop bijvoorbeeld 
stoere armbanden of de sjaallabels die je misschien ook wel eens 
bij Lisanne van Draad en Praat hebt gezien?


Jammer genoeg kan ik je de sjaal niet meer
om een 'echt nekkie' laten zien (dat staat toch een stuk leuker),
want de sjaal was een cadeautje en is inmiddels niet meer hier.

Maar misschien haak ik hem nog wel een keer!

N.B. Ik haakte de rand om de sjaal niet volgens patroon.
In plaats daarvan haakte ik 1 toer vasten en 1 toer halve stokjes.

Lieve groetjes,

Sandra







19 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig! Zo'n mooie kleur en zo stoer. Gaaf! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is-ie leuk geworden zeg!! Ik denk dat je hem heel vaak zult dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Coole sjaal en mooie kleur!
    Volgende keer dan maar om je 'nekkie' doen :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer knap gemaakt Sandra, heel mooi. Is deze wol er ook in een warme Bordeaux kleur??? Ik was er naar op zoek weet je nog. Ik was zelf begonnen, maar nee, hier kan ik niet tegenop. Mooi San,... Liefs Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een beauty is dit geworden veel plezier met het dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weeral mooi, tof label ook. De gelukkige wordt verwend.
    Fijne zondag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Stoer en toch chique, op veel manieren te draagen. Prachtige kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren en vind het patroon ook wel erg mooi. Stoer he die labels. Zag ze ook al eens voorbij komen..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is lovely. I love the colour and the little label.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, je hebt vast en zeker iemand heel blij gemaakt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! En dankjewel voor de link naar de mooie labeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaa, leuk haakwerk je weer! Ik ben momenteel ook bezig met een sjaaltje uit 2 bollen. Namelijk deze (met ander garen dat ik al een tijdje had liggen) http://www.ravelry.com/patterns/library/echarpe-pointes-violettes---violet-points-scarf

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige sjaal met een mooi labeltje dat het speciaal maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een prachtige sjaal en die kleur is helemaal gaaf!
    Echt een kleurtje naar m'n smaak ...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie sjaal heb je daarvan gemaakt! Echt super. En dat label maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie sjaal zeg!! en lekker stoer afgewerkt.
    Die ga je veel dragen (gok ik!) , lijkt me ook erg mooi op jeans.
    Geniet ervan!! Grx Joyce
    www.mez11.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.