donderdag 1 december 2016

Zie ginds komen de muizen...

Zie ginds komen de muizen
Sint ziet ze al staan


Ze stelen je laarzen
Zie die boefjes gaan


Hoe huppelt die Sandra
Op één laars voorbij


Dit kan niet stoute muizen!
Die laars is van mij!!



De snuitjes bedrukken
Hoe lossen ze dit op



Mac gaat al zitten
Finny heeft iets in zijn kop


Wij hebben óók schoenen
die zetten we neer


Nu duimen voor véél lekkers
want lekkers smaakt naar méér!


Duimen jullie mee dat de Sint ook denkt aan snoeperige huismuisjes?

Lieve groetjes,

Sandra







13 opmerkingen:

  1. Jazeker, ik duim mee!
    Prachtige blog :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu staat het helemaal vast! Hup wat houdt jou tegen? Maak eens snel een kinderboek... ik bestel er alvast eentje voor het ieniemieniemeneerke! Geweldig Sandra, hoe kom je er toch op?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig en ja hoor ik duim voor overheerlijke kaasjes in de schoentjes...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je weet natuurlijk nooit of de Sintvlangs komt.... maar ik gun de muisjes wel een kaasletter...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe mooi en toepasselijk en wederom erg grappig!
    Wanneer komt je boek over die 2 muizen uit?
    Fijne dag nog, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhhhhh, mogen ze niet eens je laars lenen? Ze hebben er zo hard voor gewerkt met al dat gesjouw en er past zo lekker veel in XD haha, wat is het toch een heerlijk stel :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, wat past er in zo'n schoentje, een stukje kaas, of hebben ze liever wat chocolade, benieuwd...
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een slimme muisjes om Sandra's grote laars te willen zetten. Daar kan zoveel lekkers in. Maar ja, Sandra kan natuurlijk niet met maar één laars op stap. Ik duim dat de muisjes echt wat lekkers krijgen in hun kleine schoentjes.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik dacht al net als Margaret ... Hoe groter de schoen of laars hoe beter!
    Maar zoveel lekkers kunnen de muisjes toch nooit in één keer op ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, je bent weer druk met de muisjes. het zal wel spannend zijn voor die twee muisjes.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik word altijd weer vrolijk als ik de foto's van de twee neefjes zie :)
    Leuk verhaal, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik las net je postje van vandaag dus weet al dat ze flink verwent zijn! :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.