dinsdag 14 februari 2017

Valentine Mice!

Vanochtend vroeg werd ik verrast met een spoor van hartjes...


en een lieve kaart van Manlief en de muizenneefjes.
Mijn hart smolt...


'We hebben nog meer!' piept Finnegan.

Asjemenou, mijn favoriete chocolade,
wat lief van jullie!


Maar wat zie ik daar?


MacFlanneboef!!!


Mac laat zich niet afleiden,
zijn doel is duidelijk.


Tony is dadelijk niet meer 'lonely', als het aan hem ligt!

Natuurlijk deel ik graag een stukje chocolade met de mannen,
maar vóór 7 uur 's ochtends terwijl ik nog niet eens ontbeten heb?
Da's een beetje teveel van het goede.

Dus ik gris de Tony uit de hebberige muizenpootjes.

En denk niet dat Finnegan heilig is, want wat zie ik als ik
terug kom uit de kelder?


Het zal toch niet...

Deze enorme zak M&M's horen ook bij mijn Valentijnscadeau.
Met de nadruk op 'mijn'. Maar de heren nemen het niet
zo nauw met 'mijn en dijn' als het gaat om snoeperijtjes.

Finny krijgt de zak niet goed open, maar
Mac weet akelig goed hoe het werkt!


En Finny zat toch al op de zak, dus die heeft meteen een
snoekduik genomen:


Dit geloof je toch niet...
Boeven zijn het!

Maar ja... dan zie je dit...


Zouden jullie het over je hart kunnen verkrijgen om 'de buit'
af te pakken van deze vertederende muizenboeven?

Ik kreeg het niet voor elkaar.
Dus nu weten jullie wat de muisjes als ontbijt hadden vanochtend 😉

Fijne Valentijnsdag en mocht je chocolade krijgen; berg hem goed op!
💕
Lieve groetjes,

Sandra






Nog meer poppenverhalen lezen?
Kijk dan ook eens bij;  





22 opmerkingen:

  1. Oh Oh hartverwarmend ja, je bent goed verwent en terecht . Dat mag wel een keer toch. Geniet van je Valentijsdag, dat gaat wel lukken denk ik.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik snap het wel van je muizenmannetjes :-)
    Je bent goed verwend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zullen wel denken dat choco-laat-je toch niet liggen... en nee ik kan ook niet zo goed tegen die lieve snuitjes...ach laat ze maar die boefjes...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, voor hun dus geen beschuitje met gestampte muisjes :p
    Wat een heerlijk stel is het toch! Zo lief van je man (en de muisjes) om je een lieve kaart en lekkers te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh oh jongens toch. Zoveel gulzigheid... en jullie hebben geen pijn in de buikjes gehad? Chocolade is slecht voor muisjes. Zelfs gevaarlijk (net als voor honden). Volgend jaar maar een lekkere notenmix doen. Maar het moet gezegd: Je hebt 3 lieve mannen in huis Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat een heerlijk stel daar bij jullie! Hopelijk heb je de snoepjes en de chocolade veilig gesteld, want ik vrees dat ze er niet van af kunnen blijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die laatste foto suupppeeerrrr lief, smelt smelt
    Weer een super leuk en lief verhaal :)
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief van jouw man! Hopelijk kon je zonder starende muizenogen van je chocolade genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat heerlijk lieverd en wat zijn het een lieverds (ja je mannetje ook ;)) en jij natuurlijk ook want ik kreeg een hele lieve kaart van jou. Dikke dankjewel knuffels :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk verhaal en zeg nou zelf, bij de laatste foto smelt je hart toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik smelt bij de laatste foto...gelukkig de M&M's niet... die smelten niet in je hand alleen in je...haha dat zou nu nog eens prachtige reclame zijn met die 2 boefjes!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat lief, zo'n kaartje en lekkere chocolade van je 3 mannen :-) En, had Guinness ook nog wat lekkers? (Nee geen chocola natuurlijk!!) Ik moest erg lachen om de foto van Finny op z'n kop in de M&M's zak, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja maar M&M's zijn ook zooooo lekker!. Ik kan wel een klein beetje begrijpen dat ze ook wat wilden hebben. Succes met het bewaken van de rest van de zak. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Serieus Sandra, ik laat deze post vandaag nog aan mijn man lezen...Oke een kaartje, leuk voor je. Tony ook lekker. Maar M&M's? O dat is toch zo mijn favoriet. Ik koop ze nooit want de zak gaat leeg. Even denken hoor. Werkt Valentine dag ook met terugwerkende kracht? (Ik kreeg namelijk nog niets van manlief.) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. next great story with your Super Mice Hero! I read it and view photos with great pleasure - nice job!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahaha, ik moet ze wel een beetje gelijk geven. Tenslotte: geluk/liefde vermenigvuldig je door te delen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige muisjes Sandra ...
    Mooi voor de lens vast gelegd ...
    Fijne avond ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gewoon stoppen door te danken u voor uw bezoek aan Sandra me bij mijn blog en het verlaten van een boodschap van medeleven. Het wordt zeer gewaardeerd. Sharron

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt echt wel muizenboefjes in huis daar, eerst je komen vertederen met een kaart en snoepjes om ze vervolgens achter je rug mee te komen helpen opeten. Maar ook ik zou niet bood kunnen zijn hoor!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.