zondag 26 maart 2017

Het Ed's Project | De Draadjes

Haakhumor of heb ik nu echt teveel draadjes ingestopt?

Zegt het ene draadje tegen het ander; 'verwarrend hè?' 
Zegt het ene draadje tegen het ander; 'heb jij ook het gevoel dat er continu aan je getrokken wordt?'
Zegt het ene draadje tegen het ander; 'de wereld is verknipt!'

Ik kan nog wel even doorgaan, maar zal het jullie besparen...


De kleurtjes en structuren zijn wel mooi in het zonnetje.


Maar toch...


word ik blijer van dit soort pakketjes;


Die vervolgens weer aan elkaar genaaid moeten worden,
waardoor er wéér meer draadjes ontstaan 😱

Ik ga nog even door, des te sneller kan ik jullie de
16 blokken laten zien. Tot snel!

Lieve en zonnige groetjes,

Sandra







16 opmerkingen:

  1. haha, het is wel groen lachen want draadjes instoppen.... niet echt het fijnste klusje hé !?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het juist jammer dat je de woordgrapjes stopt, ik vind ze verdraaid geinig :-)
    Maar een klus is het wel, pfieuw! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verdraaid grappig! Maar al die draadjes niet natuurlijk ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een heerlijk manier van omgaan met een eindeloze stroom van draadjes. Draadje na draadje komt het prachtige eindresultaat dichterbij.

    Veel plezier met Ed's, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O die verhipte draadjes! Bij mijn bloemetjes sjaal deed ik het gelijk. Gelukkig maar anders was er nooit een einde aan gekoemn. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heus werkje, dat draadjes instoppen. Je hebt het allemaal mooi en boeiend om te lezen verwoord. Veel succes!

    Liefs,
    Ymme

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Minst leuke werkje misschien maar met je haakhumor en het zonnetje wordt het nog plezant.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vertel nog eens... Hoeveel lapjes moet je nou haken? en hoeveel draadjes zitten er aan een lapje? ;) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een hele klus maar zeker de moeite waard

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Sandra, je gaat als een speer, wat veel al.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik je een tip mag geven; werk na ieder blokje de draadjes meteen af... Dan is het echt niet zo erg om te doen en het scheelt bergen werk aan het eind!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh zo herkenbaar ben nu ook met een draadjes project bezig. Eerst alles instoppen en dan weer verder haken. En de volgende dag pas weer instoppen. Succes nog hij wordt vast heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh zo herkenbaar ben nu ook met een draadjes project bezig. Eerst alles instoppen en dan weer verder haken. En de volgende dag pas weer instoppen. Succes nog hij wordt vast heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.