zondag 9 juli 2017

Just keep swimming

'If you don't know what to do; just keep swimming' 
zegt Dory uit Finding Nemo wijs.

En de vissen in onze vijver hebben me zojuist verzekerd dat
dat écht een heel goed advies is.




Dus... Al voel ik me niet zo lekker (hoofdpijn; dag 3 😕)
I'll just keep swimming.




In mijn geval betekent dat;
'het plan' voor dit weekend LOS laten en
gewoon een beetje dobberen en 
er het beste van maken.


Ik haak wat verder aan het geheime 'Ed's Project 2', 
een project dat is ontstaan uit de resten van 
Het Ed's Project (lees er hier meer over).

En ja; Het Ed's Project is af!
Alleen nog een plekje vinden om de deken
mooi op de foto te zetten en dan kan ik hem aan jullie
laten zien.

Ik heb Manlief plechtig beloofd niet te lang
achter de pc te zitten (hij is ook wijs, net
als Dory 😊), dus ik haak er nu een einde aan.

Heb een heerlijke dag en 
in geval van twijfel; 'just keep swimming'!

Lieve groetjes,

Sandra






16 opmerkingen:

  1. Och jeetje, hopelijk verdwijnt de hoofdpijn snel. Goed dat jij zulke slimme vissen hebt en ook een verstandige man. Doe rustig aan en luister goed naar jouw lichaam.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van hart beterschap, pas goed op jezelf ;)Dikke knuffel, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog niet over, ppffff tja rust is het beste, weet ik van heel lang geleden.
    Gelukkig heb ik er geen last meer van. Maar ik hoop Sandra dat je er nu van af bent. Mooie foto's van jullie vissen, prachtige beesten. Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed water drinken, dat schijnt te helpen. Vissen zijn ook dol op water ;-) Beterschap natuurlijk. En ik ben heel benieuwd naar het totaal-plaatje van de deken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oef vervelend hoofdpijn. Ik ben geen hoofdpijnklant dus ik kan je niet van advies dienen. Sterkte ermee.
    Ik ben ook, net als de anderen, heel benieuwd naar het Ed-project en ook naar het geheime project.

    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O bakkels, hoofdpijn. Niets zo vervelend dan dat. Je maakte wel prachtige foto's van de vissen. Keep swimming Sandra! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rustig aan die foto van Eds project komt wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rustig aan die foto van Eds project komt wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh das niet fijn..mooi advies blijven zwemmen.. Trek ook nog maar een baantje dan. Zijn dat van die koi vissen? mooi zijn die he. ben wel een beetje benieuwd naar je affo van eds deken maar haast je niet voor mij hoor meis...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. rustig even blijven dobberen de rest komt vanzelf Beterschap !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat haak jij toch als een speer! Het grote Ed's project af, alweer aan een nieuw bezig en dan ook nog de grote sjaal! Af en toe wat rusten en je hoofdpijn laten overgaan hoor. Dobber jij maar even mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hè bah dat is niet prettig. (teveel) Haken (sorry ;) is vrees ik ook iets waar je hoofdpijn van kunt krijgen. Beterschap. Mooie koi's. Die zitten vast in een hele mooie vijver. Bonsai, koi's, jullie hebben zo te lezen een bijzondere tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige vissen :-), goeie foto's! Hopelijk is je hoofdpijn intussen eindelijk weggetrokken... Benieuwd naar het deken én het extraatje! Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.