zaterdag 16 september 2017

Fair Isle Slippers Giveaway!

Dit is mijn eerste 'real time' berichtje sinds een paar weken; Manlief, Guinness en ik 
hebben namelijk genoten van een heerlijke vakantie 😊

Hopelijk helpt deze giveaway een beetje bij het verdrijven van
(mogelijke) regendepressies en herfst-angstbeelden😜
Je krijgt er in ieder geval warme(re) voetjes van!

Wat kun je winnen?

Een paar gehaakte fair isle slippers oftewel huissokjes!


Je kunt kiezen uit;

* rood-wit-lila sokjes in (ongeveer) maat 38/39 (het linker paar op de foto hierboven)
* grijs-roze sokjes in (ongeveer) maat 39/40 (het rechter paar op de foto hierboven)

Sorry voor de meisjes met kleine voetjes...
Maar je mag natuurlijk ook meedoen voor iemand anders!


Wat moet je doen om voor een paar sokjes in aanmerking te komen?

Heel eenvoudig; laat onder dit blogbericht een reactie achter
en vertel hierin welk paar je graag zou willen winnen en waarom.

De (nog te benoemen) jury kiest de twee leukste, origineelste, grappigste 
en/of ontroerendste reacties uit.

Je hoeft geen volger te zijn, maar trouwe volgers hebben wel
een streepje (of is het sokje?) vóór natuurlijk.

Op zondag 24 september 2017 maak ik bekend wie de 
gelukkige winnaars zijn.

Reageren kan tot en met zaterdag 23 september 2017 24.00 uur ✨🌙

Succes!🍀


Lieve groetjes,

Sandra






21 opmerkingen:

  1. Dag Sandra

    Wat staan ze daar mooi je slippers: op het matje geroepen!

    Vermits ik maat 38 heb, stel ik me graag kandidaat voor het kleinste paar. En zelfs als de maat niet klopte, koos ik nog steeds dat paar omdat ik helemaal verliefd ben op de kleurencombinatie (volgens mij ging je zelfs richting #letsgodachshundie :) )

    Enjoy the weekend and welcome back in real time!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve en leuke weggeefactie! Een originele reactie is dit niet en toch... ik ben ook verliefd op 't linker rood/wit/lila paar, dus ik waag gewoon een kans. Wie niet waagt, wint zeker niks :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kies voor maat 39/ 40 voor ons moesje die totaal geen pantoffels meer past. ik hoop dat de instap wijd genoeg is voor haar. Zelf heb ik nog een maatje meer voet :))) dus dat zal niet passen. In elk geval zijn ze heel erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi geworden! Aangezien ik altijd heel snel koude voeten (en handen) heb in de winter doe ik graag mee. Ik heb namelijk wel drie poezen om mijn handen warm te houden (ze liggen graag op schoot maar niet op voeten 😉) maar ik heb niet twee muisjes die voor een stukje kaas mijn voeten warm wrijven.
    Ik hoop op het grootste paar.
    Groetjes van Madhurya

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit meisje met de hele kleine pootjes doet graag mee voor haar lieve moedertje. Die heeft instant koude pootjes sinds ze aan de nierdialyse zit en soms geen schoenen meer aan kan. Maatje roze grijs zou zeker passen
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerds zijn dit! En heb je die nou zomaar tijdens je vakantie zitten maken? Zelfs dàn denk je nog aan ons :)
    Ik ding graag mee hoor, voor de kleinste maat.
    En weet je dat je bij mij de give away van het poetsdoekje hebt gewonnen?
    Fijn weekend en geniet nog even na van je vakantie...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga voor de grijs/roze niet omdat het hoeft, maar omdat het kan 😜
    Wat heb je dat snel voor elkaar, 3 paar huissokjes, knap hoor!
    Ik weet wel twee goede jury leden, de twee muizenneefjes 😀
    Zij zijn zo slim, laat hen een plannetje maken om de winnaars te kiezen 😀
    Groetjes en fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke slofjes! doe graag mee, dan worden de slofjes 2 x weggegeven, want mijn ''hoefjes'' zijn te groot, ga ze dan verloten onder de dames met mt 38/39 van mn vrijwilligerswerk.
    groetjes mar broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk cadeau! Ik schreef het vorige keer al mijn tenen wiebelen nu al van plezier bij het vooruitzicht van slofjes. En dan ook nog zo hip. Mijn voeten en ik wagen een gokje :). O ja we leven hier op redelijk grote voet dus we gaan voor de grijs/roze.

    Fijn weekend.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat organiseer je toch weer een leuke actie. Bof ik even: de grijs-roze zijn precies mijn maat en ook nog 'ns m'n lievelingskleuren! Mijn vorige paar gehaakte sloffen zijn versleten. Dus nieuwe zijn heel welkom, aldus mijn voetjes 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben geen pantoffelheld maar haal wel graag een wit voetje of in dit geval een rood/wit/violet voetje. hahahaha... Ik heb vooral savonds in bed koude voeten. Harry zou je dankbaar zijn als ik mijn voeten niet meer hoef te warmen aan zijn warme billen.. ;-)

    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het linkse paar vind ik mooi én handig voor mijn dochter die nooit sloffen wil dragen, maar altijd op haar sokken rondloopt. Ik denk dat ik haar op die manier een beetje kan foppen en ze toch warmere voeten heeft, terwijl ze denkt dat ze alleen maar 'sokken' draagt ;-)
    PS: Maar euh... het rechtse paar vind ik voor mezelf mooi en die zouden mij beter passen, lijkt me gewoon gezellig om zo te kunnen zitten haken, hihi.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zien er supercool uit of beter super warm. Het linkse paar zouden mijn voetjes wel warm houden (ik heb maat 38). Ik heb gelijk heimwee naar Noorwegen, de slippers gaan zeker mee in de koffer bij een volgend bezoek aan mijn nichtje.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De rood/witte graag... waaromik ze wil winnen? Omdat ze er prachtig uitzien en ik altijd koude voeten heb ��

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik was aan het bedenken wat voor grappigs ik zou schrijven. Dat ik momenteel echt eerlijk waar hele koude voetjes heb en dat Pippa er niet op wil gaan liggen... (Wat ook waar is, ze ligt 2 meter verder op. Grrrr) Maar ik las de berichtjes hierboven en eigenlijk wil ik ook de sokjes winnen voor Esther (van Oscar.;-)) Haar moeder. Zij heeft ze veel harder nodig dan ik. Dus mag mijn winkansje meetellen voor haar? XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh wat zijn ze mooi!♥Ik waag een gokje voor het grote paar,daar die ook mijn maat zijn en ehhh lekker warm aan de voetjes voor de komende avonden weer.Ik vind het patroon ook erg leuk!Een leuk oefen projectje lijkt me voordat je aan een flamingo wayumochilla bag begint om te oefenen,ha,ha,ha...dat was de eerste gedachten die in me opkwam en ook dat ze ontzettend mooi/leuk zijn.


    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie warme slofjes....die ik graag win ;
    maar niet voor mezelf...
    wel voor de moeder van Es:
    hart-verwarmende én voetverwarmende slofjes..
    hartelijke groet
    mia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een orginele aktie ,wat lief Sandra. Ook ik heb s avonds altijd ijsvoetjes maar gelukkig een warm lijfje van Grace wat heerlijk is als die er op gaat liggen .
    Ik geef mijn kans ook aan de moeder van eshter.dikke knuffel groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige slofjes, echt mooi, en zo vrolijk.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die rode zien er heel mooi uit. De steek, kleurverandering maakt het echt heel mooi.

    Helaas leef ik op grotere voet, hihihi. En zijn deze maatjes te klein voor mij...
    Fijne zaterdag, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.