dinsdag 10 april 2018

Kakelbonte Lapjesdeken | Update 1

Wat haakt het lekker, die kakelbonte lapjesdeken!

Vergeten te zeggen de vorige keer; 
het patroon dat ik gebruik is de 'Washburn Blanket'
van Susan van Felted Button.

Ik gebruik vanwege de restverwerking veel meer
kleuren dan in het originele patroon en ik 
haak per lapje wat minder toeren, zodat ik de
blokken (redelijk) vierkant krijg.

En het wordt best een flinke deken; 1 meter breed!


Tot en met het weekend heb ik de
turbo-stand aan gehad, maar de komende
tijd zal de snelheid wel een beetje afnemen.

Eh... denk ik...
(zegt zij die hier vóórdat ze naar het 
werk gaat al aan zit te haken) 😂


Kleurrijke groetjes,

Sandra






15 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een mooi project !! daar wordt je vanzelf vrolijk van met al die vrolijke kleuren. Geen wonder dat de turbo aan staat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met die twee kleuren per blok! Dat vind ik een heel goed idee en dat ga ik onthouden...
    Lekker hoor om 's morgens vroeg te haken, doe ik ook...
    Fijne dag, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haken voor het werk, jij begint je dag zen
    Mooi nu al, al die kleurtjes
    ps schapenwol komt eraan, drukdruk
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat wordt een heerlijke deken 🙂😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelige kleuren zijn dat. ik ga eens kijken bij het patroon.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij wordt mooi hoor, houd je een beetje in he. Verslavend dat haken.
    Groetjes,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, hoor! En zo fijn dat het van restjes is :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige deken gaat dat worden én hij past overal bij :)
    Ja best verslafend hé, dat haken ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor, maar lijkt me heel erg ingewikkeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie steek! Leuk om hem helemaal met restjes te kunnen doen. Zo vanuit je bed naar de haaknaald. Kopje koffie of thee erbij... Jammer dat de tijd al hakend sneller gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dat wordt magnifiek!!! Een heel leuk effect met al die vierkantjes en kleurtjes! Hihi, haak jij maar lekker door, voor, tijdens, na het werk... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.