maandag 20 maart 2017

Het Ed's Project | van 4 naar 9

Wat is het toch donker weer hè? Op zich heel normaal in deze tijd van het jaar,
maar we zijn vorige week zo verwend en dan wil je eigenlijk niet meer terug.

De blokken van Het Ed's Project lieten zich dan ook moeilijk fotograferen.
Ik had wel kunnen wachten totdat het weer wat lichter werd,
maar het is wel leuk om regelmatig een update te posten. En donker weer? 
Dat hoort er nou eenmaal bij. Af en toe dan hè 😊

Afgelopen week groeide het aantal blokken tot 9.
9 Is een mooi aantal om een idee te krijgen
hoe het zou kunnen worden.
En ik hoef nog niet op een trapje te gaan staan 😜


Op één kleur na (een gemêleerd garen) zijn alle kleurtjes
nu in meer of mindere mate gebruikt.

Er zijn nog wel meer blokken af,
maar die zijn nog niet afgehecht.
En dan mag je niet op de foto, whahahaa!

Fijne week!

Lieve groetjes,

Sandra





28 opmerkingen:

  1. Wat een feestje om naar te kijken op deze grauwe dag. Alleen daarom zou je al bijna verplicht moeten worden om een update te plaatsen. Voor ons om toch nog wat kleur te zien. Ik ben blij! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een vrolijk plaid. Mooi die kleuren bij elkaar. Hoeveel moet je nu nog?

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kleurig geheel gaat vast heel mooi worden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het er prachtig uit zien! Goed begin van een mooie plaid in wording. Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gaat een hele mooie deken worden dat zie je zo. Leuk om het te zien vorderen. Zien de Ed's dat ook of wordt het voor hun de grote finale? Ja wel 'strak in het pak' hoor voor de foto 😆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, gekleurde blokken. Grappig dat je de blokken met draadjes niet laat zien, terwijl dat ook hoort bij een werk in progress.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De draadjes komen nog, zij krijgen een keer hun eigen moment :-)
      Moet haast wel, want het zijn véél draadjes, daar kan ik niet omheen!
      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen
  7. Nou Sandra dat wordt mooi, frisse kleuren. Je bent al aardig op weg.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk en vrolijk zeg!! Om op een sombere en natte herfst- oh nee lentedag (ik-was-even-mis ;o) helemaal blij van te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de kleuren zo echt mooi matchen. En wat een klus zeg. Hoe groot ga je hem maken? Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij wordt 1.60 x 2.00 m. excl. de rand, dus ik heb nog even te gaan :-))) (in totaal 80 blokken en dan de rand). Lieve groetjes, Sandra

      Verwijderen
  10. Ik zou ook wel Ed willen heten, PRACHTIG!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijke blokken, bij een volgende update zijn ze met meer (als ze mogen meedoen)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig, wat een vrolijkheid! En dan nu naar 16, hé!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heeee... jij kunt mijn gedachten lezen! :-)))
      Al moet ik dan wel elke week steeds sneller gaan haken... Oeps!
      Maar de volgende keer 16 moet lukken.
      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen
  13. Dit vind ik er echt heel mooi uitzien. Veel beter dan de streep-blokjes van het gemeleerde garen, die passen er niet goed bij.
    Ik denk dat je het gemeleerde garen het best in de bloemen kunt verwerken, want het valt wat uit de toon bij de andere garens, als je er effen blokken van maakt (maar dat is mijn persoonlijke mening, de Ed's bepalen het tenslotte).
    Je schreef 40 effen blokken te maken, 20 met grote bloem en 20 met kleine bloemen, ga je dan steeds deze kleurstellingen herhalen? Dat lijkt mij erg mooi worden, maar ja, dan blijf je met het gemeleerde garen zitten en kom je van andere kleuren wellicht tekort.
    Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, ik blijf je volgen.
    Hartelijke groet van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat gezellig Anja!
      De kleurstellingen ga ik niet bewust herhalen. Per bloemenblok zoek ik matchende kleuren en ik probeer het garen zo gelijkmatig mogelijk te verdelen. Anders ben ik inderdaad bang dat ik niet helemaal uitkom met het garen. Er zit in deze bloemen al gemêleerd garen verwerkt en dat gaat goed, maar er komen inderdaad geen compleet gemêleerde blokken :-))
      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen
  14. Dat brengt toch een beetje kleur op zo'n grijze dag. Hopelijk de volgende keer gefotografeerd met een zonnetje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Sandra die wordt veel mooier dan het origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh deze worden mooi, goed dat je beslist hebt om het anders te doen, echt knap!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik sluit me aan bij alle lofuitingen van mijn voorgangers ...
    En ik krijg er een vrolijk gevoel van!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze wordt zo mooi! En haha je haakhumor van de volgende blogposts... ik moest er echt wel om lachen. Het waren helemaal "nieuwtjes" voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.