dinsdag 25 juli 2017

Janus Blanket | testing for Felted Button

Dank jullie wel voor jullie ideeën over hoe
ik het 'hondje'  zou kunnen verwerken in de
gehaakte deken voor mijn nichtje!

Heel waardevol. Ik stop ze allemaal in mijn
'denktank' en dan komt er vanzelf iets uit. 🐶😊

Afgelopen weekend ging de rood-roze-paarse deken
even aan de kant; ik mocht voor Susan van Felted Button
haar 'Janus Blanket' patroon testen.

Last weekend I've been testing the newest
pattern of Susan from Felted Button;
the 'Janus Blanket'

Het patroon is nog niet uit, maar ik 
mag jullie van Susan al wel vast mijn
testlapje laten zien. Komt ie!

I proudly present my sample!


Ik gebruikte restjes Scheepjes Stonewashed
om dit testlapje te haken.

When I'm testing a pattern, I always like
to choose other colors than the designer did.
In this case I used scraps of 'Scheepjes Stone Washed'.


Het zijn niet de kleuren die ik normaal uitgekozen
zou hebben, maar ik vind het bij het testen van 
patronen een sport héle andere kleuren uit te
zoeken dan de ontwerpster.


Susan had wit als hoofdkleur (bruin bij mij) en ze
verwerkt maar liefst 26 verschillende kleuren in
haar strepen. Als dat geen kleurexplosie is!!

Het 'test-haken' was een feestje.
Susan maakt heel slim gebruik van verschillende
soorten steken om een heel bijzonder effect te krijgen.
Een beetje haakervaring is handig, maar je hoeft
écht geen doorgewinterde ha(a)k(st)er te zijn
om deze deken te maken.

De deken heeft een fantastische structuur én
is mooi aan zowel de voorkant....

The pattern uses a clever combination of stitches
and both back and front look equally beautiful!


als de achterkant!


Mocht je geïnteresseerd zijn in dit
patroon; zodra het uit is, zal ik een link
naar het patroon in deze blogpost plaatsen!

If the pattern is available, I'll post
a link to the pattern in this blogpost!


Lieve groetjes,

Sandra


Het patroon is uit, je vindt het hier

The pattern is available  here





17 opmerkingen:

  1. Dat zegt wat over jouw haaktalent. Wat een mooie haakpatronen heeft Susan. Daar gaat dit vast een mooie aanvulling op zijn als het patroon door jou is goedgekeurd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat mooi, hoe groot wordt de deken, sandra je bent echt een haak talent, hoe gaat het met guinness en met de wandelwagen /fiets

    gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig dat je weer kunt reageren! Dankjewel! Dit was alleen een testlapje. Misschien maak ik hem ooit in het groot, maar eerst de andere maar eens afmaken :-) Guinness doet het goed! Over een tijdje mag hij weer in zijn koetsje, zodat hij lekker met ons op vakantie kan!
      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen
  3. Ziet er goed uit, wat leuk dat je mocht testen!
    Aparte kleurencombinatie, maar wel mooi. Ben benieuwd naar je link over een tijdje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat leuk zeg! Dat ziet er al veelbelovend uit. Leuke kleurencombi heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er inderdaad heel veel belovend uit. Ik ben benieuwd naar de kleurexplosie van Susan. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is erg mooi leuk dat je dat mag testen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk Sandra dat je mag testen. Een hele mooie steek ja en de kleuren zijn ook mooi. Krijg gewoon zin om aan een deken te beginnen, deze strepen vind ik leuk. Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit testlapje ziet er al erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend dat proefhaken. Het zier er inderdaad mooi uit en bijzondere kleuren ook. Ik ga zeker even kijken als het patroon uit is. Heeft Susan ook een blog?

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er heel mooi uit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spannend! En dat ziet er idd een heel kanp patroon uit! Ik vind de kleurtjes wel leuk zo... Benieuwd welke kleuren je gaat nemen voor de eigenlijke deken!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er heel mooi uit. Ook geen kleuren die ik zo zou kiezen maar het past mooi bij elkaar. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, da's mooi! Veelbelovend... en ik kan bijna niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi zeg, ik ben benieuwd naar het patroon. En ja, herkenbaar dat van die kleuren.. deze combi zou ik ook nooit uitgezocht hebben maar om heel eerlijk te zijn vind ik het prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.