zondag 24 september 2017

Fair Isle Slippers Giveaway | De Winnaars!

Jippie! De winnaars van de slofjes worden vandaag bekend gemaakt!

Maar eerst... een bos-/heide wandeling in het
prachtige septemberlicht. 


Ik geloof dat september toch wel één van mijn favoriete maanden is.


Het is ook echt spinnentijd. 
Op de heide kwam ik deze wespenspin tegen. 


Ik dacht eerst dat ze (het is een vrouwtje)
een paddenstoel in aan het pakken was, maar het
blijkt een cocon te zijn waarin ze haar eieren legt.


Nog één foto van het Magische Spinnenwebben Festijn en dan...


De UITSLAG!!


Het rechter paar weggeven was een 'no-brainer', want buiten
dat ze ze verdiend heeft, waren er ook heel veel mensen die
hun winkans graag af wilden staan aan... 

 de moeder van Esther!

En dan... het linker paar!
Manlief kreeg het voor het zeggen.
En hij koos voor...

Ongetwijfeld omdat hij héél erg met Harry meevoelt Dinah! 😜

Lieve dames, geven jullie mij je adres door, 
dan stuur ik ze zo vlug mogelijk op.
Esther, ik heb jouw adres, maar kan ze ook rechtstreeks naar 
je moeder opsturen. Laat maar weten wat je het leukste vindt.
Mijn mailadres vind je in mijn profiel.

Heerlijke zondag allemaal!

Lieve groetjes,

Sandra







12 opmerkingen:

  1. Het bos is in droge herfstdagen echt prachtig. Je hebt het prachtig op de foto's vastgelegd.
    Dames, gefeliciteerd met de sloffen. Voor jullie geen koude voeten meer. Sandra, bedankt voor het organiseren van deze leuke giveaway.

    Groetjes en fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes ik ben blij! Ik gaf mijn winkansje ook aan Esther haar moeder. Wat fijn dat ze nu jou heerlijke sokjes aan kan trekken als ze weer koude voeten heeft. Ook voor Dinah, het is jullie zo gegund! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige foto's van de herfst :) Gefeliciteerd voor de winnaars en veel plezier van de sloffen :)
    Inderdaad een leuke give away Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtuge foto's! Ik houd ook het meest can de herfstmaanden, vooral de eerste twee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geef je groot gelijk! Het is zulk mooi herfstweer vandaag!
    Dinah en moeder van Esther, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Felicitaties voor de moeder van Esther en Dinah.
    Mooie herfstfoto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi weer gegeven Sandra, donderdag ga ik met Marjon herfst foto's maken.
    Ik hoop dat ze net zo mooi worden als die van jou.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn de prachtige sloffen goed terecht gekomen.
    Je foto's geven goed weer hoe prachtig het nu in de natuur is. Ik geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super super super LIEF ik ga mijn mamsje helemaal blij maken!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wat ontroerend dat meerdere mensen deze prachtsloffen voor mijn moeder wilde winnen *kippenvel*

      Verwijderen
  10. Als er één iemand het verdient is het Essies mam. Wat zal ze lekker warme voetjes hebben. Gefeliciteerd aan beide winnaars.

    Mooie pre-herfst foto's. Ik vind ook het licht erg mooi in september, tenminste als de zon wil schijnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ik heb geloof ik iets gemist.. Yesss gewonnen. Nou dat komt goed uit want ik heb me toch koude voeten vooral savonds.... maar dat schreef ik al he.. hahahaha, blijkbaar zijn er meer mannen die vrouwen hebben met koude voeten.. ;-) Ik stuur je snel een mailtje... dank je wel alvast...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.