zondag 19 november 2017

Paardje van sokkenwol

Vorig jaar haakte ik twee paardjes van katoen.

In de 'testfase' van dat project, startte ik met sokkenwol.
Het resultaat was een prachtig paardenhoofdje,
maar ik kreeg er geen bijpassende bruine sokkenwol
bij gevonden voor het bruine paardenvriendje.

En zo gebeurde het dat de katoenen paardjes
al lang de wijde wereld in zijn gegaan,
maar er nog ergens een paardenhoofdje in mijn 
wolmand lag te slingeren.

Zonde!
Bovendien weet ik inmiddels een
hele goede bestemming voor het paardje
van sokkenwol.

Maar daarover later meer;
nu is het tijd om mijn vorderingen te laten zien!


Mij rest nu de schone taak het paardje
te vullen, in elkaar te zetten en te voorzien 
van een fikse haardos.

😤 Niet het fijnste gedeelte van het maken
van een knuffel... Komt goed!

Lieve groetjes,

Sandra






18 opmerkingen:

  1. soms blij er idd een "project" even liggen maar het eind resultaat is er dan ook naar! suc6 met vullen en vastnaaien, haakgroet Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Sandra, dit ziet er wel erg sneu uit, maak het maar gauw af ;-) Ik hoor vaak dat men het in elkaar zetten een vervelend klusje vindt, maar dan zie je juist hoe het beestje tot leven komt. Overigens doe ik dat tussendoor, zodra het kan zet ik de onderdelen aan elkaar, dat stimuleert ook om verder te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is ook niet mijn favoriete bezigheid, even doorbijten en het wordt een schattig paardje.
    Fijne zondag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er heel leuk uit! Succes met het in elkaar zetten en manen geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, dat wordt een super leuk paardje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu al een lief gezichtje, snel verder werken, want dan komt hij/ zij tot leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Om verliefd op te worden. Zo'n schimmeltje (pony) hadden wij vroeger ook. Die verdient een fijne stal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk is dit paardje en nu de afwerking dat vind ik toch ook altijd nog een heel dingetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er nu al een mega leuk paardje uit! Even volhouden Sandra!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wordt vast een heel mooi paardje! Ben benieuwd naar het resultaat. Hij staat bij mij ook op het lijstje om nog eens te maken. Succes met de laatste loodjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er nu al super schattig uit! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zonde om het paardje in een hoekje te latn liggen. Hij heeft echt een lief hoofd. Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij helemaal klaar is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kunt nu al zien dat het een schatje wordt! Dapper dat je er toch aan verder werkt. En ik ben benieuwd welke bestemming hij krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieverd!! vlug beginnen en wie weet valt het in elkaar zetten dan toch mee en als je denkt aan al je draadjes instoppen van de dekens die je al gemaakt hebt, dan is dit waarschijnlijk een peulen schil ;) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je paardje ziet er nu al heel leuk uit! Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat mooie paardje is het dubbel en dwars waard om af gemaakt te worden... Zo erg is dat nou toch ook weer niet :)?
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh ook nog een paardje, Oh San ik schaam me dat ik dit allemaal gemist heb.
    Mooi, Hij of zij zal weer mooi worden. Gaat ie naar N ??????
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.