vrijdag 27 april 2018

Rokje van Riverwashed; maar welk patroon?

Het is Koningsdag in Nederland,
komt dat effe goed uit; bij de bolletjes
die ik jullie wil showen, zit ook oranje!


Sorry Koningshuis, op deze foto is het niet
'Oranje boven' 😁

Mijn eerste kennismaking met 'Scheepjes Riverwashed'.
Het voelt wat zachter aan dan 'Stonewashed', ik denk dat
het wel lekker haakt, maar dat zal ik nog laten weten.


Dit zijn de kleurtjes die ik uit heb gezocht voor
het rokje van Jongste Nichtje.

De maten heb ik inmiddels ook, nu het patroon nog...
Ik ben al vanalles op het www tegengekomen, maar
niets waar ik 100% tevreden over ben. Ik denk dat
ik de verschillende ideeën gewoon in de 
'Sandra Haaksoep' gooi. Misschien verzin ik
wel een nieuw recept eh... patroon!

Wordt vervolgd!

Oranje groetjes!

Sandra





6 opmerkingen:

  1. it is going to be some very interesting project :) can't wait to see it :) colors are beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes en ik hoop dat je snel een patroon vindt, de bolletjes zien er uit om aan te beginnen ;) Veel haakplezier, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mengeling van zomerse kleuren. Ik heb ooit een rokje gehaakt naar een patroon van Drops. Daar vind je misschien inspiratie.
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah daar kan ik je niet in adviseren, maar het wordt hoe dan ook leuk met die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes! Leuke kleurtjes om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.