donderdag 3 mei 2018

Blue Ozella | Tadaa!

Tadaa! De Berniolie sjaal 'Ozella' is af!

Fris gewassen en badend in het late middaglicht
heb ik hem op de foto gezet:


Ik word altijd erg blij van Berniolie patronen;
goed beschreven en de patronen die ik tot nu toe 
heb gehaakt, hadden ook allemaal
een teltekening; me like!


Ik haakte hem op naald 4,
met 3 bollen Scheepjes Our Tribe
kleur Iris Garden. 


Zoals ik al eerder schreef, wilde ik hem graag 
iets langer, dus ik heb aan elke kant van de sjaal
1x het herhaalpatroon extra gehaakt.

Dat ging bij mij precies uit 3 bollen Our Tribe
(in totaal dus ca. 3 x 420 = 1.260 m looplengte)

Deze sjaal is een cadeau en gaat binnenkort op reis.
Hopelijk komt hij veilig aan en is de ontvangster
er blij mee!

Fijne avond en geniet van het zonnetje de aankomende dagen.
Het belooft een heerlijk weekend te worden!

Lieve groetjes,

Sandra






15 opmerkingen:

  1. ai wat een beauty daar kan je zeker iemand blij mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat is dit een mooie sjaal. Jammer dat je er al een ontvangster voor hebt...:) Schitterende kleur garen ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh wat is hij mooi geworden, prachtige kleur blauw.
    Super gedaan Sandra. Liefs Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi cadeau, geniet ook van het weekend😎


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé waaw, die is knap! Krijg zin om hem ook te gaan haken (lekker voor mezelf). Mooi zo in dat koningsblauw. PS: Ik heb ook graag tekeningetjes bij patronen :-) Gaat veel makkelijker dan lezen, je ziet bijna meteen hoe het werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige sjaal en mooi patroon. De ontvangster zal er zeker heel blij mee zijn.
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie mooi! Ik weet wel zeker dat de ontvangster er blij mee zal zijn. Dat kan toch niet anders! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In 1 woord: prachtig!!!
    Wat een geluksvogel, de ontvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi! Ik vind haar patronen ook altijd mooi. En ze maakt zo snel nieuwe patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is zo mooi daar moet de gelukkige wel blij mee zin! Mooi patroon zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very elegant. I love the deep blue.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook al zo mooi. Zitten er bij jou meer uren in een dag dan bij mij? Pff wat een productie. En uiteraard ben ik weer groot fan van de kleur. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.