zaterdag 20 januari 2018

Trio Blanket | De Onthulling! Tadaa!

Jippie! Ik mag jullie vandaag de 'Trio Blanket' in
volle glorie laten zien!

Maar eh... niet voordat ik jullie laat
zien wat voor een geweldige hulp
Guinness was gedurende dit project 😄


'Huh??? Ik???'


Guinness vindt het heerlijk als ik aan het haken ben.
Wij vinden allebei onze rust in dit soort projecten.


Dubbel genieten!


Tromgeroffel....
Met trots presenteer ik jullie mijn eerste
'Tadaa!-haakproject van 2018!


Naar een patroon van Susan van 'Felted Button'


Gehaakt van 3 bollen/'cakes' Scheepjes Whirl.


Neem vooral even een kijkje bij Susan voor de kleuren
van haar Trio Blanket; ook héél gaaf! Hier vind je haar blogpost.


Susan zal volgende week haar (gratis!) patroon vrijgeven 😍🎉


Waarschijnlijk niet in het Nederlands, maar ik verzeker je;
ook in het Engels is het goed te doen, zeker met de
foto instructie die erbij zal zitten.


En terwijl Trio naar jullie zwaait in de wind...


Wens ik jullie een heerlijk weekend!

Lieve groetjes,

Sandra











29 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! En elke kleurkeuze zal een heel ander effect geven! Je hebt het snel gedaan trouwens!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my goodness ( ff mn ogen dicht ) ik ben alweer bijna om voor deze deken ik probeer me nog even in te houden . Het is werkelijk een plaatje door het verloop lijkt het net of je met 2 kleuren werkt . Ik denk tenminste dat het zo zit. Geniet van dit mooie exemplaar ik droom even met je mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zwaai terug wat een bjoetie!
    En ooooh die lieve Guinness die kijkt vast al uit naar een nieuw groot haakproject
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lopen de kleuren mooi in elkaar over in de deken. Ik zou er bij dit garen niet snel hebben gedacht om er een deken van te haken. Wat een support geeft Guinness. Zou hij soms denken dat je deze deken voor hem haakt?

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie mooooi! Maar haak jij ook op je werk of hoeveel uren zitten er in jouw dagen?! Heel bijzonder die kleurovergang. Ik neem aan dat dit een blijvertje is. Ik ben reuze benieuwd naar het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Ik haak best snel, maar hier vertekent het feit dat ik me moest houden aan een ‘geheimhoudingsplicht’, om gelijke pas met Susan te houden. Al zou ik best iets meer uurtjes in de dag willen hebben om wat meer te haken, misschien moet ik mijn werkgever eens lief aankijken? Tijdens een saaie vergadering ofzo? Lijkt me wel wat!

      Verwijderen
    2. Het is inderdaad een blijvertje trouwens. Liefs, Sandra

      Verwijderen
  6. Wat een prachtige deken met dit kleurverloop!
    Ja, en hondjes (poesjes ook) kunnen je echt helpen bij zo'n project, want als ze eenmaal zo lekker bij je liggen kun je het niet maken om op te staan en voor je het weet heb je een heel eind gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi en de kleuren, super mooi. Weer een mooie deken er bij.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij ziet er prachtig uit! Ook het kleurverloop vind ik mooi!
    Fijn weekend onder je nieuwe deken. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het eindresultaat mag er zijn, heel mooi. Het gaat snel zeker met een leuk haakmaatje erbij.
    Geniet nog van het weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap met die zachte kleurovergang!! En zo gezellig, jij en Guinness op de bank!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend mooi met die kleurovergangen! En je hebt een geweldige hulp gehad zo te zien, want samen is altijd gezelliger dan alleen! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is ie prachtig mooi geworden! Ik heb als vervroegd verjaardagscadeautje 2 bollen whirl gekregen om een sjaal te maken. Ik kan er natuurlijk nog eentje vragen en dan de deken maken. Mmmmm dilemma's! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat Guinness zo goed geholpen heeft. Je had het anders nooit gered! Ik zie wel niet goed hoe je dat kleurverloop zo kreeg. Bol per bol of de 3 bollen tegelijk? Ben ik nu echt de enige die het niet snapt?:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, die Guinness! Is toch ook heel relaxed, dat haken...
    Wat een beauty, die deken! Echt supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een gaaf effect krijg je door de versvillende verloopgarens samen te gebruiken! ♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit een echt geslaagd werk! Ondanks de drie verschillende bollen merk je de overgang niet. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig geworden en wat gezellig zo met Guinness :)
    Prachtig garen ook, echt een kunstwerk zo.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yeah meer foto's van de deken :-)
    Prachtig!! En ik snap de handwerk-rust die je uitstraalt helemaal ♥.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig zooooo mooi top San

    Liefs mams

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Woooooow, wat een super gave deken! echt ongelooflijk gaaf dat kleurverloop erin door het gebruik van de verschillende swirl-bollen! Dit gaat een succespatroon worden, dat weet ik zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat mooi. Gaaf die overgang van de kleuren. Erg mooi. Ik ga even bij haar buurten en wachten op het patroon. Fijn zo'n goede hulp bij het haken.. Ik heb er ook zo een die het liefst de hele dag mij ziet haken zo nu en dan eens instemmend op kijkt en dan weer verder slaapt. Ze zijn zo schattig.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi! Ik krijg er zin van om ook een deken te gaan haken!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.