zaterdag 13 januari 2018

Trio of Whirls | Een Tipje van de Sluier

Jippie! Ik mag een tipje van de sluier oplichten
van één van de geheime projecten waar ik mee bezig ben!


Susan van Felted Button stuurde mij 
eind vorig jaar deze 3 'cakes' Whirl van Scheepjes én het
door haar gecreëerde patroon voor een deken!


Samen zijn we met de Whirl aan de slag gegaan.
Susan aan de andere kant van de oceaan
met 3 hele andere kleuren en ik
hier in ons koude kikkerlandje met deze kleuren.


Het langzame kleurverloop van de Whirl maakt
dat het een hele bijzondere deken wordt.
En.... het patroon is straks gratis verkrijgbaar!


Hier vind je de blogpost van Susan,
met daarin ook de foto van haar deken-in-wording.


Het eindresultaat gaat érg gaaf worden,
dat kan ik jullie nu al verklappen!

Fijn weekend!

Lieve groetjes,

Sandra







19 opmerkingen:

  1. Wat spannend! Ik zie overal die sjaals voorbij komen met 2 bollen maar dit spreekt mij heel erg aan! Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dat geloof ik onmiddellijk, dat gaat echt gaaf worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dat is even een project! Ziet er heel interessant uit!
    Succes én veel plezier!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijkt me een heel fijn en speciaal project!! Heb al een vermoeden welk effect jullie beogen, maar waarschijnlijk wordt het nog 10 keer zo bijzonder! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er alvast bijzonder uit. Mooi zeg, zo'n internationaal creatief project!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er mooi uit. Er zitten heel wat meters op zo'n bol, zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Benieuwd naar dit project, je maakt me nieuwsgierig.
    Fijne zondag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Drie whrils voor één deken. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Veel plezier met het haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan me er geen voorstelling bij maken dus het blijft nog even spannend. Maar mooi is het nu al. Leuk zo'n overzees samenwerkingsverband :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yesssss dit lijkt erg mooi en ( ik heb even zitten studeren ) als ik het goed zie haken jullie 3 bollen tegelijk op[

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie bollen! En wat een prachtige deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Sandra en een mooie opdracht weer. Succes met het haken en ben benieuwd naar het eindresultaat. Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 3 bollen tegelijk? Met 3 draden? Dat zie ik niet...of afwisselend de 3 bollen? Ik vind het spannend en een gratis patroon. Dat is altijd mooi meegenomen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. You've done beautiful work, as always, Sandra. My, you are some photographer! Thanks so much for your help with this design!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spannend en wat leuk dat je mag proefhaken. Het ziet er nu al mooi uit.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowie, dat wordt vast weer heel erg gaaf! Ik vond het vorige patroon dat Felted Button maakte met 3 swirl-bollen ook al zo gaaf! Dat effect van kleurverloop... altijd stunning! Leuk dat jij weer mag testen :) Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige deken en wat heb je m prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.