maandag 19 februari 2018

Project Hopper

Hopper-die-Hop-Hop!

Ik ben 'gewoon' gestart met nóg een project!

Is het slim? Misschien niet.
Word ik er blij van? Zeker wel!


Later als ze groot is, wordt dit de Lilla Björn Sweater!
Het gratis patroon vind je in delen op het blog Lilla Björn Crochet World


Het is een heerlijke afwisseling op het haken van veeeel driehoekjes
voor de Prism deken van Felted Button.


En het afhechten van veeeeel bloemetjes voor de deken van Oudste Nichtje.

Geen zorgen; alle projecten liggen op schema:
alle deadlines zullen gewoon gehaald worden.

Maar wel met vrolijkmakende Hopper-die-Hop-Hops!

Een heerlijke week gewenst!

Lieve groetjes,

Sandra







16 opmerkingen:

  1. Ach, ik vind het heel normaal om meerdere lopende projecten te hebben, ik ben alleen al met drie projecten voor de grootste gehaakte deken bezig! En dan zijn er nog wel een aantal. Lekker toch, een beetje afwisseling, ik houd ervan :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als jij je er prettig bij voelt moet je het zeker doen. Het zijn in ieder geval allemaal fijne projecten met prachtige resultaten. Veel haakplezier dus toegewenst! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopperdehops jij gaat als een blij ei met haak adhd hahaha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een lekker tempo Hopper-die Hops-Hop ;)
    Volgens mij allemaal hele leuke projecten, veel haakplezier.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Groot gelijk hoor... het gaat om je plezier bij handwerken!
    En de één wordt gek van veel projectjes tegelijk en de ander vaart er wel bij.
    Ik heb er alle vertrouwen in hoor. Het ziet er tot dusver prachtig uit en volgens mij komt bij jou ook alles af!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jij kan kiezen, haha veel haakplezier.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en het ziet er weer allemaal veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. sapperdeflap jij gaat lekker !! heerlijk toch zoveel mooie dingen onder je handen kun je nog eens af wisselen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij gaat als de brandweer! En allemaal leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed bezig :-) Alles op schema en deadlines oke. Gaat je lukken... Go Sandra go!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben heel benieuwd hoe dat een sweater gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal eens met mijn voorgangers, Lekker haken. Ik ben ook heel benieuwd naar de sweater. Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk toch om met van alles bezig te zijn.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je er maar plezier aan beleeft, dan is het goed! Ik was gisteren zo blij dat ik weer kon haken (na een week griep) dat ik ook meteen aan een extra project ben begonnen, hihi. Dat is nu eenmaal zo met creatieve mensen. Jouw projecten zien er weer allemaal even zalig uit en ben alvast zo benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel projecten tegelijk maar je krijgt ze wel klaar! En van dat laatste kan ik nog veel van je leren. Momenteel al helemaal! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben heel benieuwd hoe de sweater gaat worden. Mijn hersenen zien een ronding... euh... waar gaat je hoofd nu doorheen. Misschien moet ik gewoon even op de site kijken :) Knap hoor al die projecten die ook nog op tijd af gaan komen. Succes!
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.