maandag 25 november 2013

Finnegan vindt mij saai...

Finnegan verveelt zich. Hij vindt alles saai. Hij wil op vakantie!

Tja Finnegan, ik ook wel.

Of... een mooie wandeling maken!
Of... cake bakken (snoeperd)!
Of... op de rug van Guinness rijden (?!?!! geen commentaar...)!
Of... in mijn fietsmandje door de stad crossen (misschien wel een keer leuk)!

FINNEGAN!!! Ssssstttt!!!!! Ik moet studeren!!! Mijn moduleopdracht moet af!!!
En toen startte het zwijgende protest van Finnegan. Beelden zeggen meer dan woorden...
















Nou ja, hij heeft mij in ieder geval aan het lachen gekregen. Jullie misschien ook?


Groetjes,
Sandra



12 opmerkingen:

  1. hahahahahahaha woorden en uitdrukkingen zeggen hier genoeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi vooral die laatste foto. Geweldig dan moet je toch wel overstag gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje toch ,maar ja studeren gaat voor hi hi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha,ha,ha....HEERLIJk,ja mij wel in elk geval...wat een heerlijk 'ventje'is het toch!Succes met je studie Sandra!Toi toi toi!!!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Finnegan weet in ieder geval goed je aandacht te trekken, haha wat een lieverdje.
    groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker dat ik moest lachen. Hier kun je toch geen weerstand aan bieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lekker ding hoor, die Finnegan, brengt een lach met zijn ondeugd... heb je er weerstand aan kunnen bieden?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, die lach zit hier nu wel hoor! Stel je hem (en ons) niet te lang teleur? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig die Finnegan, als-ie zich verveelt, ik heb hier nog een aantal gehaakte muisjes waar hij mee kan spelen, ben nl. een muizen fan, vind het zo leuk om die te maken... ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik lig helemaal in een deuk met jou, háng hier al zowat een half uur rond op je Blog en ik zit te genieten ... wat mooi allemaal en zo leuk geschreven...!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.