dinsdag 6 oktober 2015

Foppen en spijbelen...

Ik beken... Ik heb jullie een beetje gefopt...
Denk ik dan hè?
Of hadden jullie in de gaten dat ik een dikke week op vakantie ben geweest? :-)))

Voorheen hield ik op vakantie mijn blog actueel en plaatste daar onze vakantiebelevenissen op.
Kei leuk, maar ook een mooie invitatie voor het steeds inventiever wordende inbrekersgilde.

En aangezien onze vervaarlijke waakhond mee op vakantie gaat...
En het enige dat onze vissen leren van de sumo-worstelaar 'eten'  is...
Heb ik deze keer gebruik gemaakt van de mogelijkheid in 
Blogger om publicatie van berichten uit te stellen*.

* Bij het schrijven van je bericht zie je in de rechter kolom 'schema' staan (met een klokje). 
Als je daarop klikt, kun je de gewenste datum en tijd van publicatie instellen.

Maar goed... Vakantie!
Wat was het heerlijk!!
We zijn (weer) naar de Harz (Duitsland) geweest.


Er werd heel veel gewandeld...


Oftewel; we deden aan 'shinrin-yoku'.


En ik kan je zeggen; het helpt.
De stress werd weggenomen.


En Sandra zat een keer OP de Beautiful Boardwalk.


En LAG er ook op :-))


Voor Guinness was het ook genieten.
We hebben zowat 100 km. gewandeld (niet in één dag hè) en onze ex-hernia-patiënt 
heeft het fantastisch gedaan. Eigenlijk liep hij het beste van ons drietjes. Onvermoeibaar.
200% Vreugde.


En dat 'spijbelen' uit de titel van dit bericht?
Ahum...


Dat heeft betrekking op het even NIET haken aan het wandkleed :-)))
Ik had mezelf in de vakantie vrij gegeven en werkte
met plezier aan herfstige vierkantjes voor een vestje.


Niets zo leuk als een kledingstuk waar je mooie vakantieherinneringen aan kunt koppelen.
Nog 12 te gaan en ik kan het vestje in elkaar gaan zetten. 

En dat weer... Het gouden licht... Wát een cadeau!
Genieten ten top!

Lieve groetjes,

Sandra






28 opmerkingen:

  1. Haha, spijbelaar ! Het is je van harte gegund, spijbelen mag (zo af en toe toch).
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had niets gemerkt van dat spijbelen en bedankt voor de tip over het uitstel van berichten.
    Zo te zien aan de foto's hebben jullie genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, gefopt!!!
    Klinkt als een fijne vakantie
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uitzonderlijk mooie foto's.
    De natuur komt bijna mijn huis binnen. Die hoge grassen ! Wow! Mooie foto van je man met de hond (of andersom)

    En jij op die boardwalk, helemaal het einde. De schoenen liegen niet erom, ik geloof goed dat jullie flink wat kilometers hebben afgelegd. Je neus lijkt zelfs zongebrand, kan het?

    Je nieuwe handwerkje wordt weer schitterend. Ik ben dol op de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er echt heerlijk uit, lekker ontspannend. Heel goed dat je vooraf er niet meer op zet dat je op vakantie gaat. Bij ons in de straat is het al drie keer ingebroken in een maand tijd, helaas hebben ze bij ons een poging gedaan midden in de nacht, een ruitje ingetikt, gelukkig werden wij wakker. Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goeie tip van het later publiceren! Ik probeer ook voorzichtig te zijn met mededelingen over vakanties. Soms zet ik een berichtje klaar, en dan hoef ik tijdens de vakantie alleen even op 'publiceren' te klikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hip hip hoera voor guinness, fijn dat hij weer mee kan,knap van hem. mooie foto's en ben benieuwd naar je haakwerk en inderdaad fijn zo'n vakantie aandenken straks
    groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt wel gelijk hoor dat je het niet hebt gezegd. Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben samen met Guinness. Prachtige herfstkleuren gebruik je voor je haakwerkje. Enne terwijl jij daar sexy ligt te zijn zie ik daar een muizensnuitje??? ;-))) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, ik volg je nog niet zo lang ... En ik had dus ook echt niks gemerkt!
    Maar je hebt gelijk hoor. Bij ons is het huis nooit onbewoond als we weg gaan, dus ik hoef er ook niet zo voorzichtig mee om te gaan.
    Heerlijk even naar de Harz! Even tot jezelf en tot elkaar komen, het is zo goed op z'n tijd...
    En ik zie daar hele mooie herfstige kleurtjes in je haakwerk... 'k Ben best nieuwsgierig hoor!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's Sandra, en vooral die van Guinness, hoe hij kijkt helemaal tevreden en genieten. Het was genieten dat zie je op de foto's, mooi hoor.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach het pleier is van je hondje zijn snuitje af te lezen , wat heerlijk.,...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, wat een slim plan!! Ik heb het ook wel eens overwogen; je geeft zoo duidelijk aan niet thuis te zijn als je vanaf je vakantie-adres blogt. En inderdaad, die inbrekers worden er niet dommer op, die hebben ook internet. (Al vraag ik me dan wel af of ze heel blogger doorspitten voor deze info ;-)].
    Maar dat jullie hebben genoten laten je foto's duidelijk zien! Heerlijk met dit nazomerweer wandelingen maken en tot rust te komen! En natuurlijk toch weer verbranden ;-/.
    Krijgt nu alle tijd om weg te trekken, de temperaturen gaan weer omlaag.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik dacht dat je zo druk was met je wandkleed dat bloggen er even bij inschoot maar je was gewoon vreselijk aan het feestvieren. Lekker! Mooie foto's, mooie hond en ik zie dat de 2 kwajongens ook mee waren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ergste is dat ik tegenwoordig niet eens merk dat iemand een week weg is... ik hou helemaal geen (regelmatige) tijd over om te bloggen en lezen... zo stom! Maar je vakantie was heerlijk...dat is duidelijk! Naar Harz moeten we zeer zeker een keer... 't is daar supermooi! Zo'n schoon foto's!
    Merciekes voor de klokjestip! Zo leer ik nog eens wat bij...
    Enne dat "shinrinyokuding"... tja volgens mij helpt dat niet altijd... wij wonen bosrijk enne ik krijg het soms toch ook wel danig op mijn heupen...kalmte is dan ver zoek... of zouden dat gewenningsverschijnselen zijn...dat kan ook.
    Zalig dat Guinness weer helemaal de oude is...die heeft daar zijn hondenhartje kunnen ophalen en naar dat "mooiekleurtjesvestje" ben ik nu al benieuwd. Hup doorhaken meid dat we dat hier snel zien passeren!
    Fijne woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had het ook helemaal niet door dat je er niet was !! Die uitgestelde publicaties zijn natuurlijk wel handig om mensen te foppen, maar net zoals Kriske is het de laatste tijd hier op de één of andere manier zelfs onmogelijk om op regelmatige basis blogjes bij te lezen (een rámp voor mijn neurotisch brein, geen regelmaat !)

    Hoe fijn om te lezen dat Guinness het zo goed gedaan heeft !! Ach zo lief, die foto van hem, "basking in sunshine"... Het licht ís inderdaad wel prachtig deze laatste tijd, nietwaar... Enfin, toch als het zonnetje schijnt, vandaag is het maar vies grijs buiten :-(...
    Ik ben benieuwd om het vestje te zien !!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige foto van Guinness, hij kijkt even achterom op de foto met je man.
    Zo van : Sandra zal toch niet achterblijven ......
    Leuk, haken tijdens de vakantie en in de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto's van je vakantie en wat leuk die boardwalk......

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oops sorry niets van gemerkt...alhoewel dat is niet helemaal waar...het was rustiger op mijn 365 days of happy Tante Betsy dresses blog ;)...ik miste je reacties...
    Maar zelf erg druk met mijn nieuwe blog dus komt er soms gewoon niet van om op bezoek te gaan bij andere blogs. Zo te lezen hebben jullie een heerlijk weekje ertussenuit gehad, lekker de batterij kunnen opladen. Ik ga nog eens even teruglezen kijken wat ik nog meer gemist heb. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat heerlijk om er weer even tussenuit geweest te zijn! En dan vooral met dat heerlijke herfstweer. Prachtige foto's hoor. Fijn om te zien dat Guinness het ook zo naar z'n zin had! :) Je maakt me erg nieuwsgierig naar je vestje. Dat kan niet anders dan weer prachtig worden ! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn datjullie heerlijk hebben genoten en heelhuids terug zijn gekomen. Bij spijbelen horen ook andere dingen doen dan normaal. Dus even niet haken waar je thuis aan bezig bent. Dat loopt niet weg en kun je na het spijbelen gewoon weer op pakken.
    Ik ben benieuwd naar jouw vestje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je maakt me nieuwsgierig naar je vestje en heerlijk he zo n weekje ertussen uit

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk. Volgende keer ga ik mee! Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha ik blog zo onregelmatig dat het ook niet opvalt wanneer ik weg ben ;) maar goed idee van die timer want dan kan ik misschien daarmee juist wat meer regelmaat aanbrengen, voor mij misschien juist weer handig. Maar leuke foto's zeg, wat sta je er goed op en wat fijn dat het met Guiness zo goed gaat. Topbericht dus eigenlijk ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk en prachtige foto's....ik geef je groot gelijk dat je je blogberichten hierover hebt uit(in)gesteld totdat jullie weer thuis waren.Deze week was nog bij opsporing verzocht dat nu de herfst/winter en weer aankomt en de avonden vroeg al donker zijn er weer meer inbraken plaats zullen vinden...elke 7 minuten werd er ergens in nederland ingebroken en ja voorkomen is beter als genezen...bah lijkt me doodeng alleen het idee al dat er mensen in jou huis hebben lopen snuffelen.

    grtzzz
    Angeline

    p.s;Heerlijk om te horen dat het weer zo goed gaat met die lieve Guinness!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo heerlijk om er even tussenuit te zijn!
    Enne... Da's nou zo fijn van haken hè, je kunt gerust aan meerdere dingen tegelijk bezig zijn ;-).
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijke vakantie heb je gehad. En inmiddels heb ik ook je vestje al gezien. Heel mooi. Hoop dat je het vakantiegevoel nog een beetje vast kunt houden.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.