zondag 15 juli 2018

The Saga Blanket | Part 2

Dank jullie wel voor jullie reacties
op mijn vorige post vol twijfels 😙

Ondertussen heb ik de knoop doorgehakt; 
ik ga gewoon door!

Maar... ik heb mijn originele plan wel wat bijgesteld.

Ik probeer de ' achtergrondkleur' in wit-/grijs-/groentinten
te houden en gebruik (zolang mijn restjes het toelaten)
de fellere kleuren voor de 'voorgrond'.

En; ik haak elke keer 4 dezelfde blokken
aan elkaar, om op deze manier net iets meer
rust in mijn restjesdeken te krijgen.

Hier alvast een voorproefje van de
blokken die klaar zijn:


Op een gegeven moment heb ik waarschijnlijk 
niet genoeg garen meer om 4 dezelfde blokjes
te kunnen maken, maar die houd ik even apart,
om ze later met matchende kleuren en één 
achtergrondkleur samen te haken.

De achtergrondkleur die ik gebruik voor de
kleine restjes, wordt wit. Zo is er wel uniformiteit
qua achtergrondkleur in zo'n 'mengelmoesblok'.

Eigenlijk moet ik wel om mezelf lachen;
'Perfectie'  heb ik de deur gewezen, maar 'harmonie'
krijg (en wil) ik nooit uit mijn systeem halen
😁

Lieve groetjes,

Sandra






11 opmerkingen:

  1. Haha, ik wist wel dat je het zelf zou willen bedenken hoe je verder gaat en ik vind het een geslaagd plan. Ik houd wel van structuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee om zo de blokken wat groter te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! en het ruimt ook nog eens lekker op. Perfectionisme eruit a la maar harmonie dat is een heel ander verhaal :) Het gaat zeker weer iets moois worden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu al prachtig lijkt wel een portugese tegelvloer X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed plan! Wordt vast een hele mooie deken 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zo mooi! Ik zou dat ook wel willen maken maar denk niet dat ik dat kan. Het ziet er errug ingewikkeld uit! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super tof, wordt dit. Maar ik begin heel graag zo'n projecten, maar hou die helaas niet vol...
    Fijne dag, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zie je wel ineens weety je hoe je het moet gaan doen en dat wordt weer een beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb ik ook altijd: er moet altijd minstens één regel zijn in mijn kleurgebruik :-)
    Het wordt magnifiek Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.