zaterdag 18 augustus 2018

Amaya Mosaic Shawl | Update #1

Natuurlijk kon ik niet wachten;
ik ben gestart met de sjaal in blauw en groen!


Later als ie groot is,
wordt dit de Amaya Mosaic Shawl;
een patroon van Lilla Björn.

Wat ik heel grappig vond om te merken;
ik dacht dat 'mosaic crochet' bij iedereen
op dezelfde manier ging, maar bij het doornemen
van dit patroon, merkte ik dat Tatsiana (=Lilla Björn)
heel anders te werk gaat dan Tinna.

Wel extra leuk om met allebei de technieken
te experimenteren!


Enneh... wat vinden jullie van mijn
stippelschaaltje?

Dit was een heel onverwacht en super lief
cadeautje van Esther. Ik ben er super blij mee!
Oftewel; helemaal in mijn nopjes!!

En wat een match met de sjaal
💙

Fijn weekend!

Lieve groetjes,

Sandra






11 opmerkingen:

  1. Hier een oeranje schaaltje ook ik ben helemaal in mijn nopjes, zo leuk die onverwachte kadootjes over de post. Zoals ook jouw lampion zo blij mee. Lang leve de warme deken in blogland X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo stipt het maar voort.. haha. Het is echt verslavend leuk die stipjes. En van een blauwe sjaal word ik ook blij. Ik ben benieuwd naar als hij later groot is. fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van Esther :)
    Je sjaal wordt mooi, heb jij dat ook dan ben je al met iets bezig en dan begin je al weer aan het volgende ;)
    Uiteindelijk maken we alles af :)
    Groetjes en nog veel plezier met haken, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je sjaal geeft me inspiratie, heb hier nog een paar blauwe bolletjes liggen die wachten op het juiste project :-)
    Fijn van dat schaaltje, zo bijzonder! Elke keer als je er koekjes in legt, ga je aan Esther denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, zie je wel: ik dacht al dat die bolletjes niet ergens onaangeroerd diep weggestopt zouden zijn!! :) en wat een leuk stippel-schaaltje zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig schaaltje! En wat een mooi nieuw project ben je zelf gestart!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat prachtige stippelschaaltje past perfect bij je sjaal (Die er ook heel mooi uitziet!).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik realiseer me nu pas dat het wel grappig is dat ik blauw/groen (en paars) voor jou schaaltje heb gekozen. Het moest zo zijn. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit mosaicpatroon staat ook in mijn lijst van favorieten...
    was al heel benieuwd hoe lang je t vol zou houden met nieuwe bolletjes in een doos te laten zitten :)
    groet van Roos






    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha ik dacht eerst dat het een haakvierkantje was. Kleuren matchen perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een hele mooie kleur Sandra, prachtig en wat een lief stippelschaaltje, past heel goed bij de sjaal.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.