zaterdag 27 oktober 2018

Esja Sweater | Tadaa!

Misschien kun je het je nog herinneren,
dat ik vertelde dat ik met een geheim project bezig was?

Vandaag mag ik (trots als een pauw)
vertellen wat dat geheime project was:
ik testte een nieuw patroon voor Tatsiana van Lilla Björn!

En niet zomaar een patroon... 
Een perfect passende, rond gehaakte trui met
een prachtige pas en zonder naden!
 Tot dan toe had ik alleen gebreide truien
gezien in deze stijl.

Ah... genoeg woorden, ik laat jullie de
 foto's zien die Manlief vanochtend van mij maakte!

Met trots presenteer ik; de Esja Sweater!





Volgens mij wordt dit de blogpost met de meeste
foto's van mezelf...
Sorry 😁


Om het goed te maken eentje met Guinness erbij:


Guinness vond er niets aan; hij dacht fijn in het
park te kunnen rennen en in plaats daarvan
werd ie aan een bankje vast gemaakt!

Ik haakte deze fantastische trui met
Scheepjes Our Tribe, in de kleuren
Raspberry & Olive.

Het patroon is gisteren door Tatsiana gelanceerd, 
hierbij nog een keer de link naar Ravelry.

Denk niet; 'dit is te moeilijk voor mij',
want het patroon is echt super goed geschreven
en er staan veel foto's bij. Tatsiana heeft er maar
liefst een jaar aan gewerkt!

Wat wel nodig is; véél passen en goed 
opletten dat je stekenverhouding op orde blijft.

Fijn weekend!

Lieve groetjes,

Sandra






16 opmerkingen:

  1. Gewoonweg: prachtig! En het model mag er ook zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Sandra en gehaakt super mooi en wauw wat een mooie foto's.
    Je straalt ook zo mooi op de foto's, mooi meisje.
    Liefs Ellie. ( HET IS GELUKT) Nooit op geven hj hi hi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie trui en wat zie jij er goed uit! Je straalt inderdaad! De kleuren heb je goed gekozen en ik vind het ongelooflijk dat het een gehaakte trui is :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOw Sandra, wat een beauty! Ja, jij èn de trui... Grote grutten wat is die bijzonder. Het lijkt gebreid en wat een eer om te mogen proefhaken... Wel fijn dat je er nu openlijk over kunt praten en bloggen! Geniet van je nieuwe trui...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een prachtige trui! En wat een mooie Sandra!
    Oké, Guiness is ook wel leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw prachtige trui. Het lijkt id gebreid maar toch gehaakt. Ook fijn dat het geen naden heeft. Staat je erg mooi. Guinness is gewoon jaloers en wil ook een mooie trui. Misschien een mini me truitje.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie trui en model. Prachtig en knap zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha ik zie de fotoshoot al voor me: jij aan het poseren en Guiness dacht even lekker te gaan wandelen. Maar super leuke foto's en een prachtige trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een geslaagd project, heel mooi. De kleuren staan je goed en je mag de trui met trots presenteren.
    Fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. .... ik ben er een beetje stil van... WAUW wat een prachtige trui! !! Echt super, die kleur en de pasvorm en dan ook nog gehaakt ipv gebreid... het is bijna niet te geloven. :) En je straalt er ook zo bij, het zijn superleuke foto's. Jammer voor Guinness, maar ik gok zo dat jullie hem alsnog wel lekker hebben laten lopen, hihi. Ik ga gauw een kijkje nemen bij het patroon van deze mooie trui!
    Groetjes en m'n complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dprachtig al dacht ik toch eerst dat het een breipatroon was. En leuk toch veel foto s van jezelf ha ha je ziet er stralend uit in je nieuwe trui

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaaaw, heel mooi, die trui! En gehaakt, zou je niet zeggen. Heel mooi gedaan, sandra.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben geen breister, maar kan wel zien dat dit een prachtige trui is. Schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.