maandag 16 augustus 2021

Mojo

 Het zijn voor mij uitdagende tijden om bij mezelf te blijven.
Mijn hoofd speelt de afgelopen maanden graag de hoofdrol.
Denken en overdenken.
Veel kennis opdoen, maar niet altijd wijzer worden.

Ik trek mezelf weg bij mijn hart en de (creatieve) dingen 
die ik leuk vind. Ik weet dat ik dat doe, maar 
de ommezwaai maken is niet zo makkelijk.

Misschien herken je het?

Soms is het nodig om 'gewoon' een stap te zetten.
Niet te wachten totdat de zin, de passie komt.
Gewoon (bijvoorbeeld) de haaknaald oppakken,
wat restjes garen uit een doos te trekken en beginnen.

Al beken ik dat mijn hoofd héél veel tijd heeft gestopt
in het uitzoeken van het patroon.
😜
Het mocht niet te moeilijk zijn, maar ook niet te makkelijk.
Geen friemelwerkje, maar ook geen groot project.
😅

Het werd dit:


De 'Woodland Cosy Cowl' van Jen Tyler.
Draadjes instoppen doe ik nog even niet; eerst wil ik mijn
'mojo' terug zien te krijgen!
😂

Op dit moment ben ik extra blij met Malle Toryn.
Hij is nog steeds een beetje een stoorzender bij (vooral) 
haakcreativiteit, maar hij trekt me wel elke keer
naar het 'nu' en zorgt ervoor dat ik (veel) wandel 
en (heel veel) lach!
🐕🌲🌳



Ik wens jullie een fijne week!

Lieve groetjes,

Sandra

  

  

8 opmerkingen:

  1. Oei, dat klinkt niet zo best, hoewel je het luchtig brengt, ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit. Misschien kunnen de neefjes proberen je uit de tent te lokken? Hm, tent.... misschien willen ze wel kamperen en hebben ze een tent, slaapzakken en nog meer nodig (ik hoop dat ze meelezen, dan breng ik ze misschien nog op gedachten).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb ook het idee dat er onder de oppervlakte wel wat meer broeit..., maar dat is helaas ook herkenbaar. Soms gaat het zo en moet je er proberen het er beste van te maken.
    Fijn dat die malle Toryn er is, wat een heerlijke hond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat je hoofd de leiding heeft genomen. Deze col was wellicht de eerste stap naar meer balans. Succes! En ondertussen Toryn al afleiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach jee... wat fijn om weer wat van je te lezen hier en wat een super leuke col wordt dit!
    Alle goeds, gezondheid en geluk gewenst <3<3<3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komt allemaal weer goed. En fijn dat Toryn voor afleiding zorgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms gaat dat zo! Goed dat je toch weer iets op gepakt hebt :)
    Die Toryn wat een boef is het toch, maar wel een hele lieve
    Neem de tijd die je nodig hebt en pas goed op jezelf, dikke kus
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je iets vond wat je wilde maken. Het ziet er leuk uit met die kleuren. Gewoon rustig doorgaan. Het is een rare tijd die veel van ons vraagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We hebben allemaal wel eens zo'n periode en soms duurt die langer dan verwacht, that's life!Best is luisteren naar je lichaam, gelukkig heb je Toryn die je op tijd eens wakker schudt en bezig houdt. Mooi projectje ben je gestart!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.