maandag 11 oktober 2021

Wookiee

Voordat ik het vergeet; dank jullie wel voor de
lieve en gezellige reacties op mijn vorige blogposten!
😘 

De laatste tijd noemden we Toryn 'Wookiee'.
Misschien was 'Alf' een nog betere naam.
Ken je die serie nog?

De reden? Zijn wenkbrauwen...


Ze waren zó lang, dat ze na een regenbui over 
zijn ogen vielen. Ik borstelde ze elke keer 
naar achteren, maar blijkbaar zijn zijn wenkbrauwen
nét zo eigenwijs als Toryn zelf.

Elke keer stonden ze na korte tijd weer
in een boogje naar voren. 
Als een soort afdakje.
😝

Nu trim ik Toryn zelf, dus dit Wookiee 'probleem' zou
snel opgelost kunnen zijn, ware het niet dat meneertje
Koekepeertje de knippe-die-knip geluiden 
van een schaar bij zijn ogen niet prettig vond.
Dat kan ik me best voorstellen.

En ik had er (te) lang mee gewacht, omdat hij
door die wenkbrauwen echt helemaal anders
was dan Guinness (vond ik). Een beetje sentiment dus...

Maar... volkomen onverwacht is het me tóch gelukt!
Kammen, kammen, kammen en.... KNIP!
Dat was één! Toryn en ik waren allebei verrast, hihihi!
Nummer twee kostte iets meer tijd, maar de klus is
geklaard. Géén Wookiee meer in huis!


Toryn kijkt weer met een open blik de wereld in!

Al noem ik hem toch nog Wookiee.
Want dat klinkt zo leuk, vind je ook niet?
😄

Vrolijke groetjes, ook van de Wookiee,

Sandra






9 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel grappig staan als het lNger is, maar als het voor zijn ogen hangt is dat ook niet ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha de kapster heeft de klus geklaard

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat lekker ondeugend die wenkbrauwen, maar ze moeten natuurlijk niet voor de ogen hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn voor Torym om niet meer tussen zijn wenkbrauwen door te hoeven kijken. Hij ziet er geweldig en vrolijk ondeugend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, dat ziet er wel geinig uit ja, die wenkbrauwen! Maar als het lastig is om er doorheen te kijken dan kan de schaar er beter aan te pas komen ja... En ik snap dat dat wel spannend is! gelukkig is het gelukt. En ja Alf, die ken ik nog wel, ik moest er laatst nog aan denken. Grappig! Wookie is een leuke bijnaam voor Toryn hoor, je mag hem vast af en toe nog wel zo noemen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn zoon was vroeger gek op Alf, dat was een leuke serie :-)
    Die Toryn, wat een leuke bijnaam heeft hij, fijn dat het goed gelukt is om zijn wenkbrauwen bij te knippen, toch een ander koppie zo ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij ziet er echt wel veel beter uit na zijn knipbeurt! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.