vrijdag 31 december 2021

Tadaa! | Embossed Mandala

 Op de laatste dag van 2021 deel ik graag
de mooie mandala die ik haakte naar een patroon 
van Lilla Björn Crochet.


Het garen dat ik gebruikte (ca. 50 gram Scheepjes Woolly Whirl,
met haaknaald 3,5) heeft een mooi, rustig kleurverloop dat 
ik wel vond passen bij dit reliëf patroon.

Op donkere dagen zoals nu, komen de structuren in
de mandala bij kunst- en kaarslicht extra mooi naar voren!

Het patroon 'Embossed Mandala' is onderdeel van de
'Winter Scandi MAL' en ik mocht hem testhaken.
Meer informatie over het patroon vind je hier.

***

Terwijl ik zit te typen, blijft het hier maar knallen.
Hoezo vuurwerkverbod....

Toryn lijkt er tot nu toe geen moeite mee te hebben,
maar om te wandelen was het vandaag een vervelende
dag. Je wil met een jonge hond geen knallen vermijden, 
want hij moet leren dat hij niet bang hoeft te zijn.
Maar dat wil niet zeggen dat we er middenin moeten 
gaan staan. Vooral voor de beestjes zal ik blij
zijn als de jaarwisseling er weer op zit.

Neemt niet weg dat ik jullie een heel gezellig,
warm en veilig uiteinde wens. Hopelijk in het
gezelschap van de mensen en dieren die je 
lief zijn.
🌟

Hartelijke groeten en tot in het nieuwe jaar!
💓

Sandra














4 opmerkingen:

  1. Een mooi patroon. Wat ga je nu met deze mandala doen, een kussen van maken?
    Goed van Toryn dat hij zich zo makkelijk door de onrust slaat. Hier is het ook best een herrie buiten, al de hele dag/ week eigenlijk. Goed uiteinde en een mooi 2022.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een cadeau geworden 😁
      Gegeven als onderzetter voor een mooie kandelaar, maar de ontvangster is creatief; wie weet doet ze er iets anders mee 😉
      Een heel gelukkig 2022! 😘

      Verwijderen
  2. Dank voor de goede wensen. Voor jou natuurlijk ook het beste voor dit jaar.
    Wat een mooie mandala heb je gehaakt, en dat garen is inderdaad mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.