vrijdag 5 juli 2013

Pioenrozen

Wat zijn ze toch prachtig die pioenrozen. Je koopt ze helemaal vast in de knop, je vreest 'zou dat wel goed komen' en dan... knallen ze als het ware uit elkaar.

Pioenroos, 50 mm foto nr. 24 van dit jaar




















Morgen ga ik op de markt nog een keer mijn geluk beproeven, nog een bosje erbij in een andere kleur misschien?

De weersvoorspellingen zijn fantastisch, dus ik wens iedereen een heerlijk weekend, geniet van de buitenlucht en de zon!

Groetjes,
Sandra



2 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Sandra, wel laat maar ik wil even reageren op jou blog.
    Het maakt mij heel enthousiast om ook een blog te maken.
    Je hebt het heel mooi gemaakt San, vakwerk, leuk om te lezen en kijken. Ik ben de laatste tijd ook flink bezig met fotografie, en begin mijn toestel goed te kennen. Het lukt ook steeds beter.
    Vanmorgen, vroeg in de ochtend zon weer mooie plaatjes geschoten.
    Wanneer gaan we weer samen op pad?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellie! Leuk om te horen dat ik je inspireer, tot snel!

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.