donderdag 21 juni 2018

Bloemen, vlinders en uitslag giveaway

Gisteren waren Manlief en ik allebei een
dagje vrij en hebben we onze batterijtjes
heerlijk opgeladen met groene energie in 


We stonden aan de vooravond van het Rozenfestijn 
van de Kasteeltuinen en dat was te merken.


Wat zijn er een boel soorten!


En eigenlijk zou ik willen dat we een 
'geurblog' konden plaatsen, want oh...
wat rook het heerlijk.


De foto's die ik hier plaats zijn denk ik nog niet een
tiende van alle soorten die er op dit moment
bloeien.


Vlinders waren er ook best veel te zien,
al is het nu misschien nog een beetje 
'rupsentijd'.


Jammer genoeg wilde het 'Blauwtje' hierboven
zijn vleugels niet open slaan terwijl ik met
mijn camera in de aanslag stond. Blauwtje had het
te druk met smikkelen.

Maar ik heb ook een Citroenvlinder in de 
vlucht weten te vangen, zie je hem hieronder?


Of wat dacht je van deze, een beetje duidelijker,
klaar om te landen op de bloem;


Ik zou heel de dag door hebben kunnen brengen 
in dit veld vól veldbloemen.


Maar... jullie hebben de uitslag van de Mr. Luiwood
giveaway nog tegoed!

De mevrouw hieronder kan 'm helaas niet aan
jullie presenteren (zij was te druk met repeteren
voor het Rozenfestijn), dus dan doe ik het maar zelf.
😉


Met behulp van de 'Random Generator' kwam
reactie nummer 1 eruit rollen en dat is...


Zou je mij je adres kunnen mailen Albèrtje? 
Via mijn profiel kun je mijn mailadres vinden.

Mede gezien jullie reacties heb ik overigens
besloten het koppel niet uit elkaar te halen,
dus ze gaan samen op de post!

Lieve groetjes,

Sandra








9 opmerkingen:

  1. Oh, wat een prachtige foto's van bloemen en vlinders! Jullie hebben vast een heerlijke dag gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig gaan ze sanen. Een pak van mijn hart ;) Heerlijk om tussen alle bloemen en insecten je energie weer op peil te brengen. En nog bijna weekend ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh leuk naar Knutselpret XXX en wat een mooie zomer foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Felicitaties voor Albertje.
    Je foto's doen me denken aan een Vlaams liedje : "Breng die rozen naar Sandra" (jaren 70).
    Knappe natuurbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's Sandra, ik ben er nog nooit geweest, toch maar eens een keer naar toe gaan, mooi,.... Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gracias por tu paso significa mucho ya que un personage que me hace la vida imposible diciendo que le copio poemas y muchos seguidores se han ido
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht al tijdens het lezen wat zal het daar heerlijk ruiken! Gefeliciteerd Albertje. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.